אא

ברית התעופה SkyTeam מכריזה על אתגר תעופה בת קיימא בחודש מאי

חברות התעופה השותפות בברית הבינלאומית משלבות כוחות ביוזמת קיימות משותפת ויוצאות לאתגר השנתי השני, כשהמטרה היא לעודד פתרונות יצירתיים לעתיד ירוק יותר בענף התעופה

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

SkyTeam, ברית חברות התעופה, הודיעה כי הטיסה בת קיימא השנייה שלה תתקיים בחודש מאי 2023 בתמיכתם של כל מנכ"לי חברות התעופה של הברית.

אתגר הטיסה בת-קיימא -  The Sustainable Flight Challenge - TSFC – מהווה עידוד ותמריץ לחברות התעופה להאיץ מציאת דרכים חדשות להפחתת פליטת הפחמן בענף התעופה.

אתגר הטיסה בת-קיימא הראשון של הברית הושק במאי 2022 והפגיש 16 חברות תעופה השואפות למצוא את הפתרונות החדשניים ביותר כדי להפוך את הטיסות לבנות קיימא מבחינה סביבתית ככל האפשר. עפ"י הידע וניסוי רעיונות חדשים, חברות התעופה של הברית השלימו בסך הכול 22 טיסות לטווח בינוני וארוך כחלק אינטגרלי מהרשתות הקיימות שלהן.

TSFC עורר מגוון גדול של רעיונות חדשים להפיכת הטיסות לירוקות יותר ושיפר באופן קולקטיבי את היעילות התפעולית. בהתבסס על מאמצי הקיימות הללו, רבים מהרעיונות החדשים של אתגר השנה שעברה יאומצו על ידי חברות התעופה המשתתפות במסגרת TSFC 2023.

"השינוי הנדרש כדי להפחית את ההשפעה הסביבתית של התעופה לא יכול לקרות על ידי עבודה של בודדים. החברים שלנו חולקים שפע של רעיונות יצירתיים ומפגינים מחויבות עצומה בשאיפה הנועזת שלנו להפוך את The Sustainable Flight Challenge לעוצמה המובילה לשינוי", אמר פטריק רוקס, מנכ"ל SkyTeam.

"עם קיימות כנדבך מרכזי באסטרטגיה של SkyTeam, אנו נרגשים להרחיב את האתגר של השנה לחברות תעופה ולשותפות נוספות בתעשייה כדי לעורר יותר יצירתיות ולמצוא חידושים נוספים. על ידי שיתוף ידע ופתרונות מעשיים נוכל לספק ללקוחות חוויה בת קיימא יותר, תוך סיוע בהפחתת פחמן בתעופה כדי להגן טוב יותר על כדור הארץ", הוסיף רוקס.

TSFC מציין למידה קולקטיבית כמרכז התוכנית. כל חברות התעופה המשתתפות מתחייבות לחלוק למידה כדי לעזור להניע את השינוי בתעשייה. טיסות ה-TSFC בשנה שעברה הוערכו במסגרת 14 קטגוריות על ידי צוות שופטים בלתי תלוי, שכלל בינלאומיים בתחום הקיימות והתעופה, בראשות ראש ממשלת הולנד לשעבר והפעיל הסביבתי, פרופסור ד"ר יאן פיטר באלקנדה.

חברות התעופה שהשתתפו באתגר הטיסה בת קיימא הפותחת כללו את: Aerolineas Argentinas, Aeromexico, Air Europa, Air France, China Airlines, Delta Air Lines, Garuda Indonesia, ITA Airways, Kenya Airways, KLM, KLM Cityhopper, Korean Air, Saudi Airlines, TAROM, Vietnam Airlines, Xiamen Air.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Skyteamקיימות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: