אא

רשת פתאל מרחיבה פעילות באילת: רוכשת קרקעות לבנייה מלונאית

שתי עסקאות חדשות לפתאל: רכישת קרקע לבניית מלון בטיילת באילת בהשקעה של כחצי מיליארד שקל ורכישת קרקע להקמת כפר נופש בקיבוץ אילות בהשקעה של כ-120 מיליון שקל

הדמיה: פייגין אדריכלים הדמיה: פייגין אדריכלים

רשת מלונות פתאל מודיעה הבוקר (ב') על שתי עסקאות חדשות. 

האחת, הסכם רכישה של קרקע בשלבי הקמה של מלון באילת בטיילת ובסמיכות לים בהשקעה של כחצי מיליארד שקל. המלון יפעל כמלון נופש עם כ-300 חדרים וסוויטות, לובי-קבלה, לאונג' בר, מסעדות, ספא וחדר כושר, בריכת שחייה, ROOFTOP עם בריכה נוספת המשקיפה לנוף, אולמות כנסים, שטחי מסחר וחנויות.

המלון, שמתוכנן ע"י משרד האדריכלים פייגין ומעוצב ע"י סטודיו AVROKO מלונדון, עתיד להיפתח במהלך שנת 2025. את העסקה קידם אסף פתאל, מנהל פיתוח עסקי של הרשת וטיפלו בה, עורכי הדין כפיר ידגר, יפתח פרבר, מאור ישראלי, נועה שווייצר עמר ותאיר מויאל.

העסקה השנייה, רכישת קרקע לפיתוח כפר נופש בקיבוץ אילות הסמוך לעיר אילת, למרגלות מלון יו ספלאש ריזורט בהשקעה של כ-120 מיליון שקל. כפר הנופש יכלול 155 וילות מוקפות מים, לובי קבלה, בר, מסעדות, ספא, אמפי תאטרון, עולם ילדים עם מתחם נינג'ה וג'ימבורי.

המלון מתוכנן ע"י משרד האדריכלים פייגין ועתיד להיפתח במהלך שנת 2026. מהרשת נמסזר שאת העסקה קידמו אסף פתאל, ושחר עקה, סמנכ"ל כספים של רשת פתאל וטיפלו בה בהיבט המשפטי, עורכי הדין:  כפיר ידגר, יפתח פרבר, מאור ישראלי ונועה שווייצר עמר.

אביה מגן, מנכ"לית רשת מלונות פתאל: "רשת מלונות פתאל ממשיכה להשקיע ולהתרחב בישראל עם שני בתי מלון חדשים באילת, בעלי סגנונות שונים, האחד, מלון יוקרה עם סטנדרט גבוה במיקום אסטרטגי והשני, כפר נופש ייחודי עם חווית מים בכל שטחיו. אני משוכנעת שהמלונות החדשים, שהינם בעלי קונספט שונה, יהיו מובילים ויהוו מוקד משיכה הן לתיירים והן לישראלים שמבקשים לנפוש ולצבור חוויות וזיכרונות מרגשים".

אסף פתאל, מנהל פיתוח עסקי של רשת פתאל: "אנו שמחים על הפיתוח בעיר אילת ועל ההזדמנות להקים מלונות חדשים בעיר שלא זכתה לפתיחת מלון חדש מזה 25 שנה. אני משוכנע שבניית המלון בטיילת בימים אלו ממש יוביל לחיזוק והעצמת התיירות בעיר ופיתוח של מלונות רבים נוספים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רשת מלונות פתאל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: