אא

אל על ואיתיחאד איירווייז משיקות תוכנית משותפת למימוש וצבירת נקודות במועדוני החברות

שתי החברות מרחיבות את שיתוף הפעולה ומשיקות תכנית לצבירה ומימוש נקודות במועדוני החברות. שלומי זעפרני: ״תוצאה חיובית ישירה של הסכמי אברהם שנחתמו בספטמבר 2020.״ תחת הסכם הקוד שייר אל על מציבה את קוד LY בשבעה יעדים של איתיחאד

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

חברת התעופה הלאומית של האמירות אבו דאבי, איתיחאד איירוויז, וחברת אל על - מרחיבות את הסכם שיתוף הפעולה בין החברות בנוסף לקוד שייר הקיים, ההסכם יכלול מעתה הסכם מועדונים שיאפשר צבירה ומימוש הדדיים של נקודות - לחברי מועדון הנוסע המתמיד ומיילים לחברי Etihad Guest.

תחת הסכם הקוד שייר של בין שתי החברות אל על מציבה את קוד LY בשבעה יעדים של איתיחאד, לרבות תל-אביב, בחריין, סיאול, מלבורן, מנילה, איי סיישל, וסידני.

עם השקת הסכם המועדונים, שתי החברות התעופה מרחיבות  את רשת הנתיבים ומאפשרות הזדמנויות נוספות במסגרת שיתוף הפעולה ביניהן. חברי תוכנית הנאמנות של איתיחאד יכולים כעת לטוס מתל-אביב ליותר מ-45 יעדי אל על בארה"ב, אירופה, אפריקה והמזרח הרחוק. השירות בטיסות אל על זכה בשנתיים האחרונות לדירוג 5 כוכבים של APEX. 

מהיום, חברים בתוכנית הנאמנות של איתיחאד "Etihad Guest" וחברים בתוכנית הנוסע המתמיד של אל על יוכלו לצבור ולממש נקודות ומיילים בטיסות של שתי החברות. חברי Etihad Guest יוכלו לממש את המיילים שהם צוברים לטובת טיסות אל על, במחלקת תיירים החל מ-6,000 מיילים ו-10,000 מיילים למחלקת עסקים. חברי הנוסע המתמיד של אל על יוכלו לממש את הנקודות שלהם ברשת איתיחאד כולל טיסות מתל אביב לאבו דאבי תמורת 800 נקודות בטיסות במחלקות תיירים ו-1,500 נקודות במחלקת עסקים בתוספת מיסים.

קים הרדאקר, סגנית נשיא נאמנות ושותפויות, איתיחאד איירוויז: "אנו שמחים על חיזוק השותפות עם אל על באמצעות ההסכם החדש, שמאפשרת לנוסעים שלנו יותר הזדמנויות לצבור ולממש מיילים. תוכנית הנאמנות של איתיחאד מעניקה יותר ערך, גמישות ונוחות לחוויית הטיסה של חברי התוכנית". 

שלומי זעפרני, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים, אל על: "זהו השלב הבא בעקבות הסכם הקוד שייר בין שתי החברות, שיאפשר לנוסעי אל על לטוס עם איתיחאד לאבו דאבי ולמגוון רחב מיעדיה. שיתוף פעולה זה הוא תוצאה חיובית ישירה של הסכמי אברהם שנחתמו בספטמבר 2020, ואנו מצפים להמשיך ולחזק אותו גם בעתיד". 

רונן גלפרין, מנכ"ל מועדון הנוסע המתמיד של אל על: "שיתוף הפעולה בין מועדוני הנאמנות מעניק לחברי הנוסע המתמיד אפשרות לממש את הנקודות שלהם ברשת התעופה ובמגוון יעדים של איתיחאד, זאת כחלק מהאסטרטגיה שלנו להרחיב כל העת את אפשרויות המימוש עבור לקוחותינו. איתיחאד מפעילה כיום טיסות יומיות בין אבו דאבי לתל אביב בהן נוסעים עסקיים ונוסעי פנאי משתי המדינות. נוסעים היוצאים מתל-אביב יכולים מעתה להגיע ליותר מ-60 יעדי המשך של איתיחאד". 

צילום: עידו ווכטלצילום: עידו ווכטל

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל עלetihad airwaysאיתיחאד איירווייזאיתיחאד איירוויס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: