אא

תעריף ירוק: קבוצת לופטהנזה מציעה תעריפים ייחודיים לטיסות בנות קיימא

נוכח העניין הגובר בטיסות מזהמות פחות, כל החברות בקבוצת התעופה מציעות לנוסעים תעריף ייחודי, זמין החל מה-15 בפברואר, לטיסות ברחבי אירופה ולצפון אפריקה

צילום: קב' לופטהנזה צילום: קב' לופטהנזה

קבוצת לופטהנזה מרחיבה את ההצעות לטיסות בנות קיימא ותהיה קבוצת התעופה הראשונה בעולם, שתציע מוצר חדש לטיסה ידידותית יותר לאקלים ולסביבה, החל מה-15 בפברואר 2023: התעריפים הירוקים.

התעריפים הירוקים יאפשרו לטוס בטיסות בנות קיימא יותר, כשהתעריפים החדשים כוללים קיזוז פליטת דו תחמוצת הפחמן בטיסה. הטיסות הייחודיות יופעלו ע"י שימוש ב-20 אחוז דלק תעופה בר קיימא (SAF) ו-80 אחוז דלק סילוני רגיל. התעריפים הירוקים מציעים לנוסעים גם מיילים נוספים לחברי המועדונים ואפשרות לשינוי הזמנה בחינם.

התעריפים הירוקים החדשים יוצעו על ידי כל החברות בקבוצת לופטהנזה ביותר מ-730,000 טיסות בשנה בתוך אירופה וליעדי צפון אפריקה: מרוקו, אלג'יריה ותוניסיה. ניתן יהיה להזמין את התעריפים הירוקים באתרי האינטרנט של חברות התעופה וכן באמצעות הסוכנויות במערכות ההפצה האלקטרוניות, הן במחלקת תיירים והן במחלקת עסקים.

"אנשים לא רק רוצים לטוס ולגלות את העולם. הם גם רוצים להגן עליו. אנו תומכים בנוסעים שלנו עם מוצרים מתאימים... השקת המוצר החדש היא ציון דרך חשוב במאמצים שלנו להפוך את הטיסות לידידותיות יותר לאקלים", אומרת כריסטינה פורסטר, חברת מועצת המנהלים של קבוצת לופטהנזה האחראית על נושאי מותג וקיימות.

הארי הומייסטר, חבר מועצת המנהלים של קבוצת לופטהנזה, האחראי על השווקים העולמיים, אומר: "התעריפים הירוקים כבר נבדקו בהצלחה בשנה שעברה בטיסות מדנמרק, שבדיה ונורבגיה. ראינו שהביקוש להצעת טיסות בנות קיימא יותר הולך וגדל. כעת אנו נוקטים את הצעד ההגיוני הבא ומוסיפים תעריפים ירוקים למבנה התעריפים שלנו לטיסות ברחבי אירופה וצפון אפריקה. אנו חלוצים בתעשייה ומקיימים את שאיפתנו לפתח פתרונות חדשניים לתעופה של העתיד".

קבוצת לופטהנזה קבעה לעצמה יעדים שאפתניים להגנת אקלים וסביבה ומטרתה להשיג אפס פליטה מזהמת עד 2050. כבר עד 2030 קבוצת לופטהנזה רוצה לצמצם בחצי את פליטות הפחמן בהשוואה לשנת 2019.  

לצורך הגנה אפקטיבית על האקלים והסביבה קבוצת לופטהנזה מתמקדת במיוחד במודרניזציה מואצת של  צי המטוסים, שימוש בדלק תעופה בר קיימא, ייעול מתמשך של פעולות הטיסה, והצעות לנוסעים לעודד את הטיסות בנות קיימא. בנוסף, קבוצת לופטהנזה תומכת באופן פעיל בחקר האקלים ומזג האוויר העולמי מזה שנים רבות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קבוצת לופטהנזהקיימות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: