אא

"התיירות, בניגוד לעמדת האוצר, היא זרז כלכלי ולא נטל"

שר התיירות, חיים כץ, נשא דברים בטקס פתיחת תערוכת התיירות הבינלאומית והגיב על תוכניות האוצר לגבי משרד התיירות "אם נדמה למישהו שהוא יוכל לשפר את המאזן שלו בגזלה של התיירות בישראל - הוא טועה"

חיים כץ, שר התיירות. צילום: יחצ חיים כץ, שר התיירות. צילום: יחצ

שר התיירות חיים כץ בטקס פתיחת תערוכת התיירות הבינלאומית: "התיירות, בניגוד לעמדת האוצר, היא זרז כלכלי ולא נטל. ממשלת ישראל צריכה להחליט אם היא רוצה תיירות בישראל או לא. אני אעשה כמיטב יכולתי להגדיל את התקציב ולמנוע את כל הגזרות המיותרות והלא חכמות. אם נדמה למישהו שהוא יוכל לשפר את המאזן שלו בגזלה של התיירות בישראל - הוא טועה"

בנאומו, השר חיים כץ, סימן את שכלול מערך השיווק ושיפור חוויית התייר והנופש הישראלי כיעדים מרכזיים: "המשרד בראשותי שם לו למטרה ללכת אקסטרה מייל בתחום השירות, עבור אזרחי ישראל והאורחים שלנו מרחבי העולם. הכסף של המשרד יהיה חכם. כבר השנה, נפעל לפי מודל המבוסס על תוצאה, לא נסבסד תיירות שמתקיימת בפועל מחוץ לישראל, נתגמל סוכני נסיעות על פעולות שיווק, רק בגין תייר שלן בארץ. אנו פועלים לקידום מהיר ויעיל של פרוייקטים לפיתוח ושדרוג תשתיות, הוספת חדרי מלון והגדלת ההיצע התיירותי. תקציב המשרד ימומש בצורה מדידה. נדאג שכל שקל ישפר את חווית התייר והנופש הישראלי".

השר כץ ציין כי הוא מעודד מהיקף התיירות הנכנסת, לאור העובדה שמגבלות הקורונה הוסרו לגמרי לפני פחות משנה והפוטנציאל רחוק ממיצוי: "אני שמח לראות שענף התיירות פורח שוב. התיירות תורמת רבות לכלכלה הישראלית, מייצרת צמיחה ויוצרת מקומות עבודה. בשנת 2019 4.5 מיליון תיירים ביקרו בישראל, ב-2022 הגענו לכ-2.6 מיליון. ההכנסות מתיירות ב-2022 נאמדות בכ-14 מיליארד שקל, כ-3% מהתמ"ג. לישראל יש פוטנציאל עצום להגדלת מספר התיירים המבקרים בארצנו היפה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות:

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: