אא

Bluebird Airways מתרחבת: תפעיל טיסות גם לפראג ולבודפשט

חברת התעופה היוונית, Bluebird Airways, תפעיל החל מראשית חודש מרץ, טיסות מ/אל פראג ובודפשט, בימים: ראשון, שלישי, חמישי. כמה יעלה כרטיס טיסה וחבילות נופש לבירת צ'כיה ולבירת הונגריה?

צילום: יח"צ צילום: יח"צ

לאחר שהודיעה על הפעלת טיסות לרומא, חברת התעופה היוונית bluebird airways מעדכנת הבוקר (רביעי) כי תפעיל החל מיום חמישי ה-2 במרץ, באופן קבוע, 3 טיסות שבועיות מ/ ל פראג ומ/ אל בודפשט, בימים: ראשון, שלישי וחמישי

מחב' התעופה נמסר כי כמו הטיסות לרומא כך גם הטיסות לבודפשט ופראג תוכננו בשעות טיסה המותאמות לקהל ישראלי ומאפשרות מקסום ימי החופשה ביעד. הטיסות יתבצעו במטוסי בואינג 737-800, בעלי קיבולת של 189 מושבים.

bluebird airways מציעה בימים אלה, באתר ההזמנות של החברה, מחירי השקה מיוחדים לטיסות, של החל מ-179 אירו לטיסות הלוך וחזור ו-89 אירו לכיוון אחד, כאשר מחיר הכרטיס כולל גם טרולי לקבינת המטוס.

הטיסות ישווקו בכל ערוצי המכירה וניתן לרכוש טיסה בלבד (כיוון אחד או הלוך וחזור) או חבילות עיר של קווי חופשה, במחיר התחלתי של 329 אירו, הכוללות: טיסות הלוך חזור כולל טרולי, 3 לילות במגוון מלונות 4 כוכבים באישור מיידי על בסיס ארוחת בוקר.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות:

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: