אא

לפני הטיסה לטיול הגדול: איזה ציוד אתם חייבים לקחת אתכם?

הטיול הגדול מתקרב, וזה הזמן שלכם להתחיל לחשוב מה לקחת יחד אתכם. לא את כל הדברים תוכלו לקנות מעבר לים, לכן יהיה עליכם להיות מוכנים לקראתו // תוכן פרסומי

צילום: FREEPIK צילום: FREEPIK

החלטנו להרים את הכפפה כדי להסביר לכם איזה ציוד הוא בגדר חובה. פריטים שונים שיכול להיות שלא לקחתם אותם בחשבון כאשר ארזתם את התיק. אז רגע לפני שתאם עולים לטיסה יהיה עליכם לוודא כי לא השארתם אותם מאחור. באתר ציוד קמפינג ומחנאות הסיירת תוכלו למצוא את כל המוצרים הללו לרכישה מיידית. כך רגע לפני הטיול הגדול תדעו כי לא חסר לכם אף פריט להפוך את החופשה לבלתי נשכחת. 

מוצ'ילה וכיסוי איכותי

את הטיול הגדול לא תוכלו להשלים מבלי שתהיה לכם מוצ'ילה שאותה תיקחו לכל מקום. המוצ'ילה היא תיק גדול שתוכלו להכניס אליו כמעט כל מה שאתם זקוקים לו. ההסתובבות עם מזוודה במדינות עולם שלישי היא לא תמיד תהיה הצעד הנכון. ברגע שהמוצ'ילה נמצאת לכם על הכתפיים יהיה לכם קל להגיע לכל מקום אליו תרצו להגיע. בו בזמן חשוב שתרכשו גם כיסוי שימנע פגיעה במוצ'ילה בימי הגשם הרבים. המוצ'ילה המומלצת תהיה בין 40 עד 50 ליטר, יש כאלה שרוכשים תיקים גדולים יותר למען הסר ספק. 

ביגוד טרמי לימי החורף

אם אתם מסתובבים במדינה בחודשי החורף עליכם לקחת בחשבון כי מאוד קר. בסופו של יום לא תרצו לפספס ימים מעבר לים רק בגלל שמזג האוויר מקשה עליכם. בו בזמן ישנם המון טרקים שמתרחשים בשעות הלילה הקרות, דבר שמחייב אתכם להיות ערוכים. הביאו אתכם ציוד טרמי שיאפשר לכם להשלים את המשימה על הצד הכי טוב שיש. אל תביאו את עצמכם למצב בו בגלל חודשי החורף הקרים חווית הטיול תיפגע.

מצלמה איכותית לאקסטרים

כדי שהחוויה תהיה מושלמת יהיה עליכם לתעד אותה כמעט מכל פינה. זה נכון שיש מצלמה בכל פלאפון חכם, אך עדיין זה לא אומר כי זה יהיה מספיק. כדי שתוכלו לתעד את הפעילויות השונות יהיה עליכם להצטייד במצלמה איכותית ייעודית לאקסטרים. כיום ישנן מצלמות שעושות בדיוק את המשימה הזאת. אל תגרמו לעצמכם לפספס את התיעוד של הטיול רק בגלל שלא הגעתם עם המצלמה המתאימה מראש.

מגבת שמתייבשת במהירות

אחרי המקלחת או אחרי שתיכנסו למקורות מים יהיה עליכם לנגב את עצמכם. מגבות רגילות יכולות להיות טובות, אך ההתייבשות שלהן תהיה איטית ברוב המקרים. לא תמיד יהיה לכם את הזמן להמתין עד שהמגבת תהיה יבשה לגמרי. מה שאנו מציעים לכם לעשות זה לרכוש מגבת שמתייבשת במהירות. מדובר על מגבת בגדלים שונים שבתוך פחות משעה תהיה יבשה לגמרי. כך לא תמצאו את עצמכם במצב בו תצטרכו להישאר רטובים ולהיות חולים.   

תוכן פרסומי

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות:

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: