אא

שישה חושים של יוקרה: המפגש של סוכני הנסיעות ורשת Six Senses

כחלק מ-IMTM, מנהלי מכירות של Six Senses שחרות, פורטוגל ואיביזה הגיעו לישראל ונפגשו עם סוכני נסיעות נבחרים. כל הפרטים על המפגש

מימין לשמאל: יניב שטיינברג, Marisa Martin מאיביזה, Polis Ioannou שחרות, ו-Mafalda de Bragança, מפורטוגל. צילום: פספורטניוז מימין לשמאל: יניב שטיינברג, Marisa Martin מאיביזה, Polis Ioannou שחרות, ו-Mafalda de Bragança, מפורטוגל. צילום: פספורטניוז

רשת מלונות Six Senses עם נציגות של מנהלי המכירות Six Senses Ibiza, Six Senses Douro Valley ו-Six Senses המקומי, שחרות, קיימה היום (רביעי) מפגש עם סוכני נסיעות יוקרה. האירוע אורגן על ידי יניב שטיינברג, המתמחה בענף תיירות היוקרה. 

אל האירוע הגיעו Marisa Martin, דירקטורית מכירות ושיווק של Six Senses Ibiza, עוד הגיע Polis Ioannou, דירקטור מכירות ושיווק של Six Senses שחרות ו-Mafalda de Bragança, דירקטורית מכירות ושיווק ב-Six Senses Douro Valley. 

במהלך האירוע הציגו מנהלי המכירות את המלונות. המלון של הרשת ב-Ibiza נחשב להצלחה מסחררת, כשהיה אמור להיפתח כמלון ״עונתי״, ובעקבות ביקושי השיא המלון נפתח לאורך כל השנה, כך שמדובר ב-Resort היחיד באיביזה שפתוח גם במהלך החורף, כשהוא בבעלות ישראלית, ואף שף המלון הינו אייל שני. גם המלון ב-Douro Valley עבר לאחרונה התחדשות, כשהתווספו אליו עוד 9 חדרים וסוויטות במבנה נוסף שנבנה על יד המבנה המרכזי, ומציע לאורחים חוויה ייחודית, עם נופים לכרמי היין או לנהר. 

נזכיר כי לאחרונה הרשת הודיעה על פתיחת מלון נוסף ברוטשילד 10, כשהוא יצטרף אל המלון בשחרות. הרשת צפויה למנות 2 מלונות בישראל. 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: six senses

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: