אא

איסתא במצגת לשוק ההון: "התמודדות מול שחקני אונליין גלובליים מובילים בעולם והפועלים בישראל"

במצגת לשוק ההון לקראת הנפקה מתוכננת של אג"ח סדרה א', איסתא הציגה את האסטרטגיה שלה בתיירות: "התייעלות תפעולית באמצעות שדרוג תשתיות טכנולוגיות ואוטומטיזציה בתהליכי העבודה"

צילום: שאטרסטוק צילום: שאטרסטוק

קבוצת איסתא הציגה מצגת לשוק ההון במסגרת הערכותה לצאת לגיוס בשוק ההון דרך הנפקת אג"ח בסך של כ-100-200 מיליון שקל.

במסגרת המצגת המפורטת, איסתא הציגה מספר תחומים במגזר התיירות.

בנושא אסטרטגיה מרכזית, ציינה איסתא במצגת: "חיזוק המערך הדיגיטלי לרבות יכולות התמחור והעמקת נתח לקוח להתמודדות למול שחקני האונליין הגלובליים המובילים בעולם והפועלים בישראל. שיתופי פעולה אסטרטגיים למול קהלי לקוחות שהינם captive market להרחבת יכולות ההפצה של הקבוצה. התייעלות תפעולית באמצעות שדרוג התשתיות הטכנולוגיות, אוטומטיזציה בתהליכי העבודה וסינרגיה קבוצתית".

בנושא התייעלות והגדלת רווחיות ציינה, "סינרגיה קבוצתית, התאמה של כוח האדם ואופטימיזציה של מערך הסניפים. הגדלת היקף מכירות האונליין תוך אוטומטיזציה של תהליכי תפעול ושירות. מיקוד מערכי המכירות במוצרים ופעילויות רווחיות".

מבחינת מגזר המלונאות, ציינה איסתא במצגת, "שותפויות והסכמי שכירות עם רשתות בתי המלון המובילות בישראל (ישרוטל, מלונות דן ופתאל). הגנת דמי שכירות מינימאליים עם אופציית up-side. פיזור גיאוגרפי ומיקוד ביעדי נופש ליצירת סינרגיה לפעילות התיירותית בקבוצת איסתא. התמקדות בנכסים בעלי פוטנציאל של ייזום והשבחה. איסתא חילקה בעשור האחרון דיבידנד בהיקף של כ-188 מיליון שקל".

זאת ועוד, האג"ח שאיסתא רוצה להנפיק, אג"ח להמרה סדרה א'. על בסיס ריבית שקלית קבועה. משך החיים של הסדרה- 4.45 שנים. מחיר המרה:120 שקל. החזרי הקרן של האג"ח. 50% -יוני 2027. 50% נוספים-יוני 2-28

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: איסתא

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: