אא

היום: שיבושים קשים ב-7 נמלי תעופה מרכזיים בגרמניה עקב שביתת העובדים

בנמלי התעופה של פרנקפורט, מינכן, שטוטגרט, המבורג, דורטמונד, הנובר וברמן יחולו היום, 17 בפברואר, שיבושים חמורים וטיסות תתבטלנה עקב שביתת העובדים. קבוצת לופטהנזה הודיעה על ביטול יותר מ-1,300 טיסות, כולל הטיסות מת״א ואליה

נמל מינכן. צילום: shuttersock נמל מינכן. צילום: shuttersock

איגוד העובדים הגרמני Ver.di קרא לכל עובדי 7 נמלי התעופה לפתוח בשביתה שכן, לטענתם, הרשויות הרלוונטיות עד עתה לא עשו מאמצים לשפר את תנאי עבודתם ולהעלות את שכרם.

השביתה תימשך 24 שעות, החל משעות הבוקר המוקדמות של יום שישי ותסתיים ביום שישי בחצות.

האיגוד מצוי כעת במשא ומתן עבור שלוש קבוצות עובדים: המגזר הציבורי, עובדי שירותי הקרקע ועובדי אבטחת התעופה, והשביתה מחר מהווה שביתת אזהרה בציפייה להיענות המעסיקים לדרישות העובדים במסגרת המשא ומתן.

מכל שדות התעופה, שעובדיהם מחר בשביתה, נמל פרנקפורט הגדול בגרמניה צפוי להיפגע ביותר, והנהלת הנמל כבר הודיעה כי הפעילות תשתבש באופן חמור והמליצה לכל הנוסעים לא להגיע לנמל.

"עקב שביתה של איגוד VER.DI בגרמניה, הפעילות בנמל התעופה של פרנקפורט תופרע מאוד לאורך היום ב-17 בפברואר. מומלץ מאוד לנוסעים להימנע מנסיעה לשדה התעופה. גם טיסות המשך מנמל התעופה של פרנקפורט יושפעו מהשביתה", כתבה הנהלת נמל התעופה של פרנקפורט בחשבון הטוויטר הרשמי שלה.

גם נמל התעופה של מינכן, שהוא נמל התעופה השני בגודלו בגרמניה, הודיע כי לא יהיו טיסות סדירות ביום שישי. נמל התעופה המליץ לכל הנוסעים לבדוק את מצב הטיסה שלהם בחברת התעופה, בה הם אמורים לטוס.

"בשל שביתת האיגוד, לא יהיו טיסות נוסעים סדירות ביום שישי, 17.02. נא בדוק עם חברת התעופה שלך לגבי מצב הטיסה שלך", הודיעה הנהלת נמל התעופה של מינכן.

גם שאר שדות התעופה, שיושפעו מהשביתה מחר, פרסמו הודעות דומות והמליצו לכולם לא להגיע לשדות התעופה.

בתוך כך, חברת לופטהנזה, חברת התעופה הגדולה בגרמניה, הודיעה כי עקב השביתה היא וכל חברות קבוצת התעופה שלה תיאלצנה לבטל יותר מ-1,300 טיסות בשבעת נמלי התעופה, שעובדיהם ישתתפו בשביתה.

גם הטיסות של לופטהנזה לגרמניה לא תפעלנה מחר.

לופטהנזה כבר התריעה בפני הנוסעים על השלכות השביתה, הציעה למי שיכול לנסוע ברכבת, וביקשה מכל הנוסעים לבדוק מראש את מצב טיסתם.

כל טיסות לופטהנזה מחר לת״א וממנה מבוטלות. 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קבוצת לופטהנזהנמל מינכןנמל פרנקפורט

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: