אא

KLM מקדמת קיימות: מעודדת נסיעה ברכבת בין סכיפהול אמסטרדם לבריסל במקום טיסה

חברת התעופה ההולנדית שותפה למיזם הקיימות ההולנדי הלאומי של נסיעה ברכבת כחלופה לטיסה בין נמל סכיפהול אמסטרדם ל-6 יעדי עדיפות: בריסל, פריס, לונדון, דיסלדורף, פרנקפורט וברלין

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

חברת התעופה KLM הייתה נלהבת להצטרף לתוכנית הפעולה ההולנדית הלאומית לשילוב שירותי רכבות ומטוסים, שמטרתה לשפר את הנסיעות ברכבות הבינלאומיות באירופה כחלופה לטיסה בין נמל סכיפהול ל-6 יעדי עדיפות: בריסל, פריס, לונדון, דיסלדורף, פרנקפורט וברלין.

תוכנית הפעולה גובשה בסוף 2020 בשיתוף נמל התעופה אמסטרדם סכיפהול, מפעילת רשת הרכבות ההולנדית KLM ,ProRail  ורשות הרכבת NS Dutch Railways. חברת KLM מחויבת זה מכבר לנושאי הקיימות ומתמקדת בהפחתת הפליטות המזהמות והרעש, והפיתוח המתמשך של המוצר המשולב שלה, טיסה ונסיעה ברכבת, מהווה חלק מהמאמצים האלה.

במסגרת תוכנית השילוב, KLM רכשה לאחרונה מושבים נוספים בארבע רכבות Thalys – הרכבת האירופית המהירה - עבור העברת נוסעים בין אמסטרדם לבריסל בשני הכיוונים בלוח הקיץ הקרוב. המושבים הנוספים הם חלק מהמאמצים של KLM לצמצם את 4 הטיסות היומיות שלה, שעדיין מופעלות בין אמסטרדם לבריסל. השילוב טיסה/רכבת יהיה זמין החל מה-26 במרץ.

הנוסעים, שרובם טסים בטיסות קונקשן בין אמסטרדם לבריסל ובכיוון ההפוך, ייהנו מהזדמנויות רבות יותר לנסוע ברכבת במקום בטיסה, כאשר הנסיעה מוצעת ב-5 רכבות שונות.

הרחבת השילוב בין טיסה ורכבת באה בעקבות פרויקט הניסוי המשולב של KLM-Thalys, מיולי עד אוקטובר 2022, כאשר חברת התעופה החליפה את אחת הטיסות היומיות שלה בין אמסטרדם לבריסל בשירות רכבות.

במהלך הניסוי של 2022 סקרי לקוחות הראו שנדרשים מספר שיפורים, כגון: העברות קלות יותר של הנוסעים לרכבת בנמל סכיפהול, סיוע לנוסעי הרכבת עם המזוודות, ותקשורת עם לקוחות, במיוחד נוסעים לא אירופיים, שאינם מכירים את רכבת Thalys.

בכוונת KLM להסיר מכשולים אלה, לפני שתוכל להחליף לצמיתות טיסות אל בריסל וממנה בנסיעה ברכבת, וכדי להשיג זאת היא תזדקק לסיוע של כל שותפי התוכנית.

בוט קרייקן, סגן נשיא בכיר של KLM, אמר: "אנו גאים להרחיב את המוצר טיסה/רכבת. אנו נשארים מחויבים לחלוטין להבטיח נסיעה חלקה ללקוחות שלנו, מה שהופך את הרכבת לחלופה טובה מתמיד לטיסה בקווים קצרים באירופה. אנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם השותפים שלנו כדי להשיג את השיפורים הנדרשים עבור הלקוחות שלנו".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: KLMסכיפהול אמסטרדםthalys

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: