אא

זוהר אנדלמן הוא העומד מאחורי פי.טי.סי בעסקה עם ישראייר

ישראייר רכשה באחרונה 51% מפעילות סיטונאית התיירות פי.טי.סי. אנדלמן רכש אותה באמצעות חברת תבל אחזקות שבבעלותו ובכך סגר מעגל עם ישראייר

מטוס ישראייר. צילום: יח"צ ישראייר מטוס ישראייר. צילום: יח"צ ישראייר

איש התיירות והתעופה הוותיק, זוהר אנדלמן, הוא העומד מאחורי עסקת מכירת פעילות 51% מ-פי.טי.סי לחברת ישראייר. אנדלמן הוא זה שלקח שליטה על פי.טי.סי ומולו ישראייר ביצעה את העסקה.

העסקה בוצעה מול חברת תבל אחזקות שבבעלותם של אנדלמן ואיש התיירות והתעופה, שי מרינה.

מבחינת אנדלמן, מדובר במעין סגירת מעגל בעסקה האמרוה. אנדלמן כיהן בעבר כמנהל העסקים הראשי של קבוצת ישראייר.

חברת התעופה והתיירות רכשה באחרונה את השליטה בפעילות פי.טי.סי כנגד הקצאת כרטיסי טיסה, על בסיס מקום פנוי, בשווי של כמיליון דולר.

החברה תתמקד בפעילות של רכש והפצה של שירותי קרקע בלבד ובעיקר בתי מלון לכלל סוכני הנסיעות.

כמו כן תפעיל מחלקת קבוצות שתעניק פתרון כולל לכל סוג וגודל של קבוצה - שירותי קרקע באמצעות פי.טי.סי, קבלת שירותי תעופה מישראייר כברירת מחדל. זאת ועוד תעסוק בהרכבת חבילות נופש מגוונות, סטטיות ודינאמיות מבוססות על הטיסות של ישראייר בכלל יעדיה עבור לקוחות ישראייר ועבור לקוחות הפרויקט כלל סוכני הנסיעות.

בישראייר רואים בעסקה זו עסקה אסטרטגית שבידה לחזק את מעמדה בקרב ספקים מובילים וסוכני הנסיעות.

עדכון: בדיווח שישראייר הוציאה לבורסה הבוקר (א') מייד אחרי הפרסום בפספורטניוז, היא מציינת: "בהתאם למוסכם בין הצדדים, החברה הייעודית תרכוש את פעילות פי.טי.סי
באמצעות פלטפורמת קו מערכות, כאשר הרכישה תכלול, בין היתר, את ההסכמים המסחריים ותיק PTC - הלקוחות הקיימים. כמו כן, הוסכם כי החברה הייעודית תעסוק בתחום ייצור, בניה, רכש והפצה של מוצרי תיירות שאינם תעופה (כגון בתי מלון, הסעות, אטרקציות, שייט, טיולים ועוד), תרכיב חבילות נופש מגוונות מבוססות טיסות ישראייר או חברות תעופה אחרות, ותפתח מחלקת קבוצות ואירועים עבור חברות וארגונים וטיולי אינסנטיב עבור לקוחות החברה הייעודי".

עוד דיווחה לבורסה כי: "לאחר השלמת הקמת החברה הייעודית, החברה תפעל לטובת הקמת קו אשראי ראשון בסך של עד ל 10 מיליון שקל, בין אם מגורם בנקאי, ובין אם מבעלי המניות עצמם, אשר יעמידו את המימון פרו ראטה להחזקתם בהון המונפק והנפרע של החברה (כמפורט לעיל). כן נקבע כי דירקטוריון החברה רשאי לקבוע כי מימון נוסף לחברה הייעודית יתקבל מבעלי מניות החברה הייעודית".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ישראייר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: