אא

״מתאימים את לוח הקיץ״: לופטהנזה מגיבה על הביטולים

עיתון גרמני דיווח כי לופטהנזה מבטלת מעל ל-30,000 טיסות בקיץ הקרוב. כעת הקבוצה מגיבה ומבהירה: הביטולים נועדו כדי למנוע מצב שבו אנחנו מבטלים ללקוחות ברגע האחרון

קבוצת לופטהנזה. צילום: יח״צ קבוצת לופטהנזה. צילום: יח״צ

״לופטהנזה מתכננת לבטל 34,000 טיסות מלוח הטיסות של קיץ 2023״, כך כתבו ברחבי העולם במהלך השעות האחרונות, בהתבסס על דיווח של העיתון WirtshaftsWoche הגרמני. הדיווח צבר תאוצה וכעת קבוצת לופטהנזה מגיבה לדיווח ומבהירה: ״לופטהנזה מתאימה את לוח הטיסות לקיץ כדי להימנע ממה שהתרחש בקיץ 2022״. 

 

בקבוצה לא מכחישים את הדיווחים על ביטולי הטיסות, אך מסבירים כי מדובר בביטולים שנעשים כעת כדי למנוע מצב שבו החברה לא מגיעה ליום הטיסה ונאלצת לבטל לאלפי לקוחות וזאת בשל עומסים חריגים. 

תגובת לופטהנזה המלאה: 

 

״זה נכון שלופטהנזה מתאימה את לוח הטיסות לקיץ. הסיבה להתאמות המוקדמות היא כדי למנוע מראש את הבעיות התפעוליות שהיו בקיץ 2022, ולאפשר לאורחים ולעובדים להסתמך על לוח זמנים יציב. עם חוויות הקיץ האחרון, כבר בשנה שעברה, הוחלט לבדוק כל הזמן את ביצועי המערכת הכוללת יחד עם כל השותפים. נכון לעכשיו, צווארי הבקבוק של כוח האדם בתעשייה ברחבי אירופה עדיין לא נפתרו לחלוטין, ובמקרים רבים ההכשרה של עמיתים חדשים עדיין בעיצומה. מסיבה זו, טיסות לחודשי הקיץ בוטלו זמן רב מראש. זה יאפשר לנוסעים שלנו להתאים את תוכניות הנסיעה בהתאם לחלופות שמציעה קבוצת לופטהנזה. 

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: לופטהנזה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: