פתחו יומנים: תערוכת התיירות הגדולה בעולם חוזרת – ITB ברלין – 7-9 במרץ
לאחר 3 שנים של הפסקה ותצוגה וירטואלית בלבד עקב מגפת הקורונה, יריד התיירות ITB ברלין חוזר למתכונת של תערוכה רגילה, ומעתה הוא יהיה אירוע מקצועי בלעדי המיועד רק לקהל B2B ותקשורת
יריד התיירות המוביל בעולם, ITB Berlin, חוזר למתכונת השגרתית לאחר הפסקה של 3 שנים עקב משבר הקורונה, בהן הוא נאלץ לפעול בתצוגה וירטואלית בלבד.
יריד התיירות הגדול בעולם יתקיים השנה מיום שלישי 7 במרץ עד יום חמישי 9 במרץ, כש-Messe Berlin, מארגנת תערוכת התיירות, מציינת מספר שינויים חשובים לאחר 3 שנים של הפסקת פעילות, ובעיקר ממקדת את מאמציה במקצועני הענף, בחברות המציגות כמו גם בקניינים ובתקשורת.
"על ידי מיצוב של ITB Berlin באופן בלעדי כמוצר B2B אנו רוצים להפוך את הפורמט ליציב לעתיד ולשפר משמעותית את המותג כזרז עולמי של תעשיית התיירות", אמר David Ruetz, יו"ר ITB Berlin, שהוסיף: "בעבר ראינו שוב ושוב שרוב המציגים שלנו שמים דגש ברור על פנייה לקהל B2B. בעתיד מהלך זה יאפשר לנו להמשיך ולרכז את המאמצים בכיוון זה".
גיאורגיה היא נותנת החסות הראשית של היריד השנה. כבר בשנה שעברה גיאורגיה הציגה, באופן וירטואלי, כמובן, את האטרקציות התרבותיות שלה, והשנה היא תהיה נוכחת באופן משמעותי ביריד, וביום שני, 6 במרץ, ערב ITB Berlin 2023, גיאורגיה תפתח את התערוכה בערב גאלה חגיגי במרכז CityCube בברלין.
יריד ITB מתקיים במרכז הירידים Berlin ExpoCenter City, שנמצא במערב העיר. עם יותר מ-10,000 מציגים, על פני יותר מ-160,000 מ"ר, כל השחקנים החשובים והרלוונטיים בתעשיית התיירות העולמית מופיעים באולמות התצוגה.
בנוסף לעמדות מידע מעוצבות של מדינות, יעדים, בתי מלון ואיגודי תיירות, בתערוכה מציגים מגוון ספקים מומחים, כמו מפעילי טיולים, מערכות הזמנות ומפעילי תחבורה שונים.
כבעבר וכמיטב המסורת, במקביל לתערוכה תתקיים ועידת התיירות הבינלאומית של ITB, בה יתקיימו פורומים מקצועיים במגוון נושאי תיירות בינלאומית בהשתתפות מומחים מובילים מכל רחבי העולם.
ראוי לציין כי אנשי תיירות וקניינים, שיגיעו לבקר בתערוכה, נדרשים לרכוש כרטיסי כניסה, המוצעים באתר היריד באינטרנט. מחיר כרטיס לכניסה יומית חד פעמית: 49 אירו, ולכל שלושת ימי התערוכה: 75 אירו.