אא

אסיה נפתחת: בכירי משרד התיירות של דרום קוריאה בביקור בישראל

מאחלים להצלחת הקו תל אביב-סיאול: בחברת ממן אוויאשן הפתיעו את מנכ״ל ארגון התיירות של דרום קוריאה ועשרה מסוכני תיירות גדולים מהמדינה האסיאתית. זה מה שחיכה להם

מלון קמפינסקי תל אביב. צילום: יח״צ מלון קמפינסקי תל אביב. צילום: יח״צ

עופר ריינהרדט מנכ"ל ממן אוויאשן, נציגת חברת התעופה קורייאן אייר בישראל ויריב אברמוביץ סמנכ"ל הסחר, הצליחו להפתיע השבוע את יונצ'ו צ'ו מנכ"ל ארגון התיירות של דרום קוריאה וכעשרה מסוכני התיירות הגדולים מהמדינה האסיאתית.

השניים ארגנו לשותפים החדשים מדרום קוריאה  סיור פרטי בסוויטה היקרה ביותר בתל אביב- סוויטת קמפינסקי. הנהלת המלון הקצתה לסיור כרבע שעה אך בסופו של דבר, לאור ההתעניינות הרבה מצד אנשי התיירות, הוא נמשך מעל לשעה ובסיומו התפנו המשתתפים מישראל ודרום קוריאה להרים כוסית להצלחת קו התעופה שהושק לאחרונה בין תל אביב לסיאול אשר עתיד להטיס השנה כ-60 אלף ישראלים ודרום קוריאנים. 

מנכ״ל וסמנכ״ל ממן תעופה, מנכ״ל ארגון התיירות של דרום קוריאה ו-10 סוכנים ישראלים. צילום: יח״צמנכ״ל וסמנכ״ל ממן תעופה, מנכ״ל ארגון התיירות של דרום קוריאה ו-10 סוכנים ישראלים. צילום: יח״צ

אחרי כשנתיים וחצי שבהן האלטרנטיבה היחידה של הישראלים להגיע לסיאול, בירת דרום קוריאה, הייתה באמצעות טיסות קונקשיין שנמשכו 15-17 שעות, חברת התעופה קוריאן אייר - Korean Air חזרה בדצמבר האחרון להפעיל את קו הטיסות הישירות שלה מת"א לסיאול במתכונת של 3 טיסות שבועיות. 

מלון דויד קמפינסקי תל אביב נפתח במהלך חודש מרץ 2022, בן - 34 קומות ברחוב הירקון 51, עתיד להיות מלון הדגל של הרשת בעשור הקרוב.

במלון 250 חדרים ו-56 סוויטות, כשהבולטת שבהן היא - "David Penthouse”, סוויטת טריפלקס-פנטהאוז, המשתרעת על פני שלושה מפלסים בשטח כולל של 450 מ"ר. לרשות אורחי הסוויטות יעמוד בקומה ה-22 טרקלין "Horizon" וטרקלין נוסף, שיפעל בקומה ה-34 של המלון, ה-"Rooftop", מיועד לאורחי 14 הסוויטות העליונות של המלון.

צילום: shutterstockצילום: shutterstock

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קוריאן אייר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: