אא

אל על במהלך מיתוגי חדש: גייסה את אסף גרניט כשף הראשי ואת חנן בן ארי לפרזנטור

אסף גרניט הוא השף החדש של אל על. כך בישרה הבוקר (ב') מנכ"לית אל על באירוע שהתקיים ברידינג 3 בת"א. החברה הציגה גם קמפיין שיווקי חדש בכיכוב הזמר חנן בן ארי לצד נבחרת שגרירים (בלוגרים וידוענים)

אסף גרניט: "אני פותח מסעדות איפה שיש 787". צילום: ספיר פרץ אסף גרניט: "אני פותח מסעדות איפה שיש 787". צילום: ספיר פרץ

"התכנסנו כאן כדי לספר את הסיפור החדש שלנו", פתח שלומי עמשלום, סמנכ"ל תקשורת את האירוע של חברת אל על הבוקר (ב') ברידינג 3 בתל אביב. 

צילום: פספורטניוזצילום: פספורטניוז

דינה בן טל גננסיה, מנכ"לית אל על, אמרה באירוע: "עברנו שנתיים כאלה מורכבות. רק לפני שנה עוד שקלנו לצמצם טיסות בגלל האומיקרון, אבל הנה נפתחו השמיים ולעם ישראל נפתח התיאבון. מה שאנחנו קוראים, נקמה - תיירות נקמה. אז מה בעצם עשינו, הרמנו את המטוסים שלנו מהרצפה. מטוסים הם כמו דגים ובלי מים, אין להם קיום. 2022 קיבלה תפנית. עשינו, בין היתר, הסכמים כי כשאנחנו חזקים מבפנים אנחנו חזקים מבחוץ".

עוד אמרה בן טל, "הישראלים אוהבים את הדרמיליינרים. גם הטריפלים יקבלו מתיחת פנים. היעדים שרצינו לפתוח ב-2020 אנחנו גאים לפתוח אותם, טוקיו, דבלין, איסטנבול באמצעות סאן דור שגם היא טסה ל-54 יעדים. אנחנו נותנים את כל מנעד היעדים ולא נעצור שם. גם בחווית השירות והטיסה שלנו, אל על חוגגת 75 שנה כמו מדינת ישראל ופעם ראשונה אנחנו זוכים במישלן של עולם הטיסות, 5 כוכבים של אייפק העולמית. היה קשה לשמור על השיא הזה אבל נעשה הכל כדי לשמור על 5 כוכבי שירות. אנחנו משיקים גם הצעת ערך חדשה - כרטיס הנאמנות הכי טוב בישראל ולמי שאין כרטיס פליי קארד בארנק - יוז' מיסטייק".

עוד לדברי מנכ"לית אל על, "אנחנו ממשיכים לעבוד על הסכמים ושיתופי פעולה למשל עם איתיחאד איירווייס עליו הכרזנו בשבוע שעבר ונמשיך להכריז על הסכמים נוספים. בתעופה אנחנו רוצים לתת את כל המעטפת ולכן קראתם לאחרונה על שיתוף הפעולה שלנו עם איסתא. אבל מה שהופך אותנו לכל כך מיוחדים, מה מייחד אותנו מחברות אחרות זה ההון האנושי שלנו".

בן טל הציגה באירוע את השף החדש של אל על, אסף גרניט. "אני רוצה להפתיע אתכם וההפתעה שלנו היום קשורה לחווית השירות. על מה לקוחות התקשרו למנכ"לית: 1 - הכיסא, 2 - השירות בטיסה (הדיילת לא חייכה יותר, העגלה התחילה מצד ימין ולא משמאל ועוד), 3 - אוכל - עם ישראל טס על קיבתו. אני פחות מבינה באוכל. אצלנו בבית לילדים שלי יש שתי בחירות או טוסט או טוסט עם גבינה. השף החדש של אל על, אסף גרניט. "אני פותח מסעדות איפה שיש 787, ככה זה עובד", אמר גרניט. 

סמנכ״ל השיווק והדיגיטל של אל על, נדב חנין שהוביל את הקמפיין החדש והאירוע שגרף תשואות רבות אמר לנוכחים: נוסף, נחשפה נבחרת השגרירים החדשה שתלווה את פעילות החברה במדיות החברתיות בלבד וכוללת את הזמרת המצליחה נועה קירל שבקרוב תייצג את ישראל באירוויזיון, המנטליסט הבינלאומי ליאור סושרד, השחקנית חן אמסלם, שחקנית ומנחת הטלוויזיה יעל בר זהר, אשת תקשורת ויוצרת תוכן דנית גרינברג, מנחת הטלוויזיה עדן הראל והבלוגרים המובילים בעולם התיירות- לירי רינמן (טראוולירי) וארז דגן.
סמנכ״ל השיווק והדיגיטל של אל על, נדב חנין: "אל על היא שם נרדף לישראליות ולתחושת בטחון, גם כשנמצאים רחוק מהבית. רצינו לשמור על הערכים האלה, ויחד עם זאת לייצר שפה צעירה וחדשנית, שהיא חלק מתהליך ההתחדשות והצמיחה של החברה. חנן בן ארי, שמייצג את הישראליות על כל גווניה, והשף אסף גרניט ששמו מקושר עם איכות בלתי מתפשרת וגאווה עולמית, מייצגים בצורה האופטימלית את הפרק הבא בסיפור שלנו – חווית טיסה שדורגה 5 כוכבים שנתיים ברציפות, צי מטוסים צעיר ומתחדש, שעות טיסה הנוחות ביותר ועוד".

באירוע הושק גם הקמפיין החדש של אל על בכיכובו של הזמר חנן בן ארי שיהי מעתה הפרזנטור הראשי של אל על.

חנן בן ארי. צילום: פספורטניוזחנן בן ארי. צילום: פספורטניוז

צילום: ספיר פרץצילום: ספיר פרץ

באירוע נכחה צמרת החברה בהם עמיקם בן צבי יו״ר הדירקטוריון, עומרי כהן משנה למנכ״ל אל על, ירום ודיש, סמנכ״ל מכירות ותיירות; דרל הגלר חבר דירקטוריון אל על, שלומי זפרני, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים; נדב חנין סמנכ״ל השיווק והדיגיטל, אורן כהן בוטנסקי סמנכ״ל שירות הלקוחות של אל, גל גרשון, מנכ"ל סאן דור, עמית לוי, מנהל מכירות סניף ישראל ונוספים. 

באירוע נכחו בכירים רבים גם מענף התיירות בהם: קובי זוסמן, מנכ"ל יאט"א ישראל; חני סובול, מנכ"לית דיזנהאוז; עופר חודורוב, יו"ר דיזנהאוז; יעקב אמסלם, מנכ"ל ובעלי אמסלם טורס; בועז וקסמן, בעלי אופיר טורס; טלי לאופר, מנכ"לית התאחדות סוכני הנסיעות; בועז יעקובי, סמנכ"ל מכירות שלמה סיקסט ואיתי לוי מבעלי אופקים תיירות.

באירוע הושק גם הקמפיין החדש של אל על בכיכובו של הזמר חנן בן ארי. צילום: ספיר פרץבאירוע הושק גם הקמפיין החדש של אל על בכיכובו של הזמר חנן בן ארי. צילום: ספיר פרץ

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל על

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: