אא

חוזרת לטורקיה: מנו ספנות משיקה את עונת ההפלגות 2023

מנו ספנות צפויה להוציא במהלך השנה 61 הפלגות ל-7 ארצות ו-20 יעדים בהם גם מרמריס שבטורקיה. מנו ספנות: "המחירים אצלנו נותרו כמעט ללא שינוי ב-3 השנים האחרונות"

מנו ספנות. צילום: צילום בוריס מנו ספנות. צילום: צילום בוריס

"מנו ספנות" פותחת את עונת ההפלגות 2023 החל מחודש מארס הקרוב.

מהחברה נמסר כי האוניה "קראון איריס" תצא עד סוף חודש נובמבר השנה ל-61 הפלגות ל-7 ארצות ותעגון ב-20 יעדים שונים, בהם גם מרמריס ונמלים נוספים בטורקיה שבעבר היו יעדים מועדפים על הישראלים.

באנייה "קראון איריס" 11 קומות וקיבולת של כ-2,000 נוסעים ו-650 אנשי צוות. עוד באנייה, 3 מסעדות המגישות 3 ארוחות ביום, מופעים, 2 בריכות שחייה, ג'קוזי, מגלשת מים, מגרש כדורסל, חנויות דיוטי פרי, קזינו, ברים ובית כנסת. האוכל כשר בהשגחת הרב דיין מג'נבה.

עוד נמסר כי ההפלגות שתצאנה העונה הן של 3, 4, 5 ו-7 לילות וכן שתי הפלגות של 11 לילות לאתרי תיירות בהם: סנטוריני, מטאורה, מיקונוס, כרתים, קורפו, רודוס, קונסטנצה שברומניה, דובורבניק וספליט שבקרואטיה, ורנה ובורגס בבולגריה, סלוניקי ופיראוס, לימסול ולרנקה בקפריסין, מרמריס בטורקיה ועוד. 

עוד אומרים במנו ספנות כי מחירי ההפלגות ב"קראון איריס" נותרו פחות או יותר אותו הדבר. כך למשל, הפלגה של 3 לילות בסוף שבוע שעלתה באפריל 2019  כ-279 אירו לאדם, תעלה באפריל השנה 309 אירו, עלייה של כ-10%.

מורן מנו, סמנכ"ל החברה ומנהל פיתוח עסקי: "הדגש אצלנו הוא על חווית הנוסעים. לכן שמנו דגש על כל המרכיבים של חופשה מהנה. שירות מקצועי ואדיב של כ-300 אנשי הצוות, ארוחות כיד המלך, בידור מעולה סיורי חוף ועוד. מחירי ההפלגות לעונה החדשה דומים למחירים בעונה שעברה. המזמינים באתר מנו ספנות נהנים ממחיר מוזל. בשל הביקוש רצוי להזמין  את ההפלגה מוקדם ככל שניתן".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מנו ספנות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: