אא

אייר פראנס אוהבת קולנוע: תפעיל טיסות מיוחדות בין לוס אנג'לס לפסטיבל הסרטים בקאן

חברת התעופה הצרפתית שותפה מזה 43 שנה לפסטיבל הסרטים הגדול בעולם, וחוגגת את אהבתה לקולנוע בהקרנת מבחר סרטים, שזכו בפרסים בפסטיבל, בטיסותיה ארוכות הטווח

A350 של אייר פראנס. צילום: shutterstock A350 של אייר פראנס. צילום: shutterstock

אייר פראנס, כשותפה רשמית של פסטיבל קאן, תפעיל 3 טיסות מיוחדות ישירות ב-15, 22 ו-29 בחודש מאי בין לוס אנג'לס בארה"ב לעיר ניס בצרפת.

החברה נענית לביקוש גבוה מצד לקוחות בחוף המערבי בארה"ב ובבירת הקולנוע האמריקני, הוליווד – לוס אנג'לס, שרוצים ליהנות מהריביירה הצרפתית ומפסטיבל הסרטים הבינלאומי המפורסם שלה, שיתקיים בעיר קאן בין ה-16 ל-27 במאי.

טיסות מיוחדות אלה בין נמל התעופה הבינלאומי של לוס אנג'לס לנמל התעופה ניס קוט ד'אזור יופעלו על ידי מטוס הדגל החדש של אייר פראנס, איירבוס A350-900, המכיל 324 מושבים: 34 במחלקת עסקים, 24 במחלקת תיירים פרמיום ו-266 במחלקת תיירים.

מטוס האיירבוס A350, המטוס הרחב לטווח ארוך, מאופיין בפליטת CO2 מופחתת ב-25% וברעש מופחת ב-40%.בהשוואה למטוסים מהדור הקודם.

ראוי לציין כי לאורך כל עונת הקיץ הקרובה אייר פראנס תפעיל עד 26 טיסות שבועיות בין פריס -שארל דה גול ללוס אנג'לס.

בנוסף לפסטיבל הקולנוע בקאן אייר פראנס תפעיל גם 4 טיסות מיוחדות בין ניו יורק JFK לניס לרגל פסטיבל קאן ליונס הבינלאומי ליצירתיות, שיתקיים בין ה-19 ל-23 ביוני 2023. טיסות אלו תופעלנה על ידי בואינג 777-300ER, המטוס עם תאי הנוסעים המחודשים והמשופרים, שייצא מניו יורק ב-17 וב-18 ביוני, ויחזור מניס לניו יורק ב-23 וב-24 ביוני.

זו השנה ה-43 ברציפות, בה אייר פראנס שותפה לפסטיבל קאן, שיתקיים השנה בפעםה-76. החברה חוגגת עם פסטיבל הסרטים הגדול בעולם ומציגה את אהבתה לקולנוע.

מאז הסרט הראשון שהוצג - אמריקאי בפריס - על סיפון מטוס קונסטליישן, שטס מניו יורק לפריס ב-1951, הקולנוע היה חלק מה-DNA של אייר פראנס, וכעת הוא חלק מרכזי בחוויית הטיסה. בכל תאי הנוסעים בטיסות לטווח ארוך, אייר פראנס מקדמת קולנוע כל השנה על המסכים האישיים של הנוסעים. החברה מציעה 1,500 שעות של בידור בטיסה כולל מבחר רחב של סרטים, כולל סרטים צרפתיים, שזכו בפרסים בפסטיבל קאן.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אייר פראנסניסקאןA350

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: