אא

לשכת התיירות הלאומית של גרמניה נבחרה למובילת חדשנות בפעם השלישית ברציפות

ארגון TOP 100 ציין את הצלחתה של הלשכה בזיהוי המוקדם של המגמות בענף התיירות ובשילוב הפתרונות הדיגיטליים בתעשיית התיירות בגרמניה ובשיווק הבינלאומי של המדינה כיעד למבקרים מרחבי העולם

ברלין, גרמניה. צילום: 123rf ברלין, גרמניה. צילום: 123rf

לשכת התיירות הלאומית של גרמניה (GNTB) הצליחה שוב לשכנע את חבר השופטים בתחרות החדשנות TOP 100 באמצעות פתרונות דיגיטליים בתיירות הגרמנית ובשיווק הבינלאומי של גרמניה כיעד למבקרים מרחבי העולם. זו הפעם השלישית ברציפות שהארגון נבחר לאלוף החדשנות בתחרות החדשנות של TOP 100.

פטרה הדורפר, מנכ"לית לשכת התיירות הלאומית של גרמניה, אמרה: "עם הדירוג המוביל שלנו בשנים האחרונות הצלחנו להראות שאנחנו ראשונים ביישומים טכנולוגיים. כמו כן, אנו מוכיחים כי אנו מובילים במיצוב של גרמניה כיעד בר-קיימא מוביל בתחרות הבינלאומית. מרכיבים חיוניים באסטרטגיית החדשנות שלנו הם זיהוי מוקדם של מגמות, יישומם המהיר והמעשי ושיתופם בתעשיית הנסיעות".

"מגמות בתיירות הנכנסת בגרמניה" הוא אחד הפרויקטים הספציפיים, שבאמצעותם החברה שכנעה את חבר השופטים בתהליך הבחירה.

בנוסף, לשכת התיירות הציגה את עולם המציאות המדומה החדשה בנושא "נופי טבע בגרמניה", באמצעות השימוש בדור האחרון של משקפי VR, בעזרתם המשתמש יכול לנוע בחופשיות בחלל.

כמו כן זכה להכרה פרויקט Open Data המאפשר פיתוח והרחבה של אפליקציות ותומך בשיווק של הצעות בנות קיימא.

מאז 1993, ארגון TOP 100 זיהה את ההצלחה החדשנית של חברות. ליבת התחרות היא תהליך מיון מדעי שעל המשתתפים לעבור. חברת compamedia, מארגנת ההשוואה, בראשות חוקר החדשנות פרופ' ד"ר ניקולאוס פרנקה וצוותו, בוחנת יותר מ-100 מדדי חדשנות בקטגוריות שונות, תוך הקדשת תשומת לב מיוחדת למטרת החדשנות, והאם החברה מסוגלת לחשוב בצורה יצירתית ולהצליח בשוק.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: לשכת התיירות הלאומית של גרמניהפטרה הדורפר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: