אא

הברים הטובים בעולם – גרסת אתונה

ביקור לילי באחת הערים התוססות בעולם מגלה חיי לילה שווים במיוחד וכמה ברים שהצליחו להעפיל לרשימת הברים הטובים בעולם. מצויידים בנהג (אובר) תורן, יצאנו לערב קוקטיילים והכנו עבורכם את הרשימה האולטימטיבית לסיבוב ברים בעיר

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

יוון תמיד הייתה אחד היעדים האהובים עלינו ועל הישראלים בכלל. מרחק טיסה קצר, מזג אוויר נפלא, תרבות קולינרית מפותחת והחופשה המושלמת לבטן-גב באיים. אתונה, לעומת זאת, נדחקה לפינה והייתה בעיקר המרכז האורבני לקניות של הרגע האחרון ולטיסות הלוך-חזור. בשנים האחרונות, זה השתנה.

אתונה כבשה לעצמה מקום של כבוד בין בירות אירופה המבוקשות. הוכחה לכך הם כמה ברים מקומיים שזכו למקום של כבוד ברשימת 50 הברים הטובים בעולם. יצאנו לסיור בעקבות הברים המובילים בעיר וחזרנו עם המלצות חמות. 

1. ATTIC URBAN ROOFTOP – הרופטופ הכי שווה בעיר

כדי לחמם מנועים יצאנו לבר שאמנם לא נמנה ברשימת הברים הטובים אבל מספק קוקטיילים טעימים ונוף חד פעמי לעיר. מדובר באחד הברים האופנתיים באתונה, עם מנות טעימות וקוקטיילים שמוגשים לאורך כל היום – והכול מול הנוף המדהים של האקרופוליס. כדי להשלים את הסלפי שמו לכם גם נדנדות שמצטלמות מעולה עם קוקטייל צבעוני ושקיעה אתונאית. בין היתר, תוכלו למצוא בתפריט המגוון ארוחות בראנץ׳ מושחתות במיוחד וקינוחים מפנקים. תפריט היינות שלהם לא היה מבייש מסעדת יקב בפרובנס והמחירים מצחיקים, בהשוואה לישראל. לא לוותר על הפולנטה בפרמז׳ן.

לראות את אתונה מלמעלה. ATTIC URBAN ROOFTOP. צילום: Two Flying Boysלראות את אתונה מלמעלה. ATTIC URBAN ROOFTOP. צילום: Two Flying Boys

לראות את אתונה מלמעלה. ATTIC URBAN ROOFTOP. צילום: Two Flying Boys

2. THE CLUMSIES – בפסגה העולמית

פעם מקום 4 בעולם והיום "רק" במקום ה-19. בר לא שגרתי, עם אווירה של פאב קלאסי במרכז אתונה. המקום, שמעוצב לעילא עם מספר רב של חדרים, פועל 24 שעות ביממה ומגיש קוקטיילים ומשקאות אלכוהוליים מסביב לשעון.

בעלי המקום מאמינים בלקוחות קבועים, שחלקם מתחילים את הבוקר בבר, שהוקם לפני למעלה מעשור וזוכה מאז להצלחה רבה בקרב המקומיים והתיירים. תוכלו למצוא שם בנפרד את THE ROOM, חדר אינטימי, שיש בו אח מבוערת בלילות קרירים, מדפי ספרים, שולחן ביליארד ושירות אישי לקבוצות של 6-10 אנשים בלבד. 

אווירה של פאב. THE CLUMSIES. צילום: Two Flying Boysאווירה של פאב. THE CLUMSIES. צילום: Two Flying Boys

אווירה של פאב. THE CLUMSIES. צילום: Two Flying Boys

3. LINE  - בר יינות משובח

בר יינות משובח ומספר 31 ברשימת 50 הברים הטובים בעולם לשנת 2022. המקום ידוע, בין היתר, בזכות הבראנץ׳ היווני המסורתי. הבר ממוקם במבנה שהיה בעבר גלריית אמנות, ויש לו לוק מחוספס ותעשייתי לצד גינה יפהפייה.

מאחורי הקונספט החדשני, שמקדם בברכה ״אנרכיסטים ואמנים״, עומדים הבעלים של THE CLUMSIES, ניקוס באקוליס ודימיטריס דאפופולוס, שניים מאנשי הלילה הבולטים באתונה. המטבח הוא עונתי ומבוסס על מוצרים טריים מהשוק ויצרנים מקומיים. במקום מיוצרים יינות פירות, בירה ולחם יווני. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Line Athens (@line.athens)

יש כניסה לאנרכיסטים. LINE מתוך עמוד האינסטגרם של הבר

4. BARRO NEGRO - 120 סוגי טקילה

המקום המושלם לחובבי טקילה ומקום 52 ברשימת הברים המובילים בעולם. עומדים מאחורי הקמת המקום שני ברמנים, שהוקסמו מהתרבות המקסיקנית. כצפוי, ניתן למצוא שם שפע עצום של 120 סוגי טקילה ועשרות סוגי מרגריטות, כולל אחת בטעם מעושן. לצד הקוקטיילים, תוכלו ליהנות מטאקוס ולהחליף את הסלט היווני בסלט מקסיקני פיקנטי.

לחובבי טקילה ומטבח מקסיקני. BARRO NEGRO מתוך עמוד האינסטגרם של הבר

5. BABA AU RUM

ב-13 השנים האחרונות, הבר הזה הוא השליט הבלתי מעורער של חיי הלילה ביוון וגם הוא, לא מפתיע, נמצא במקום ה-20 ברשימת הברים המובילים. המיקום האטרקטיבי שלו, בסמוך לכיכר הפרלמנט, מביא למקום המוני מבקרים, שנהנים משילוב בין ישן וחדש, בין מסורת יוונית לטרנדיים בינלאומיים. כמתבקש משם המקום, משקאות מבוססי רום שולטים בתפריט, כשהבולט בהם הוא ה״ספייסי באבא״. האווירה במקום נינוחה ושכונתית. 

השפיץ של אתונה. BABA AU ROOM מתוך עמוד האינסטגרם של הבר

בלוג טיולי היוקרה Two Flying Boys באתרבאינסטגרם ובפודקאסט

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: יווןאתונה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: