אא

ארקיע נערכת לחדש טיסות למזרח הרחוק בעקבות פתיחת שמי עומאן

בתגובה להודעת עומאן על אישור מעבר טיסות חברות תעופה ישראליות בשטחה האווירי, ארקיע נערכת לחדש טיסות לגואה ולקוצ'ין ושוקלת לטוס גם למומביי ולסרילנקה. מנכ"ל גוליבר: "בשורה שתקצר משמעותית את זמן הטיסות למזרח"

גואה. צילום: שאטרסטוק גואה. צילום: שאטרסטוק

בעקבות הודעת עומאן לפתוח את שטחה האווירי למעבר טיסות של חברות תעופה ישראליות, חברת ארקיע מודיעה כי היא נערכת לחדש את טיסותיה לגואה שבהודו.

"לאור הבשורה על פתיחת המעבר מעל עומאן חברת ארקיע מברכת את משרד החוץ ואת כל הגורמים שעמלו להישג מדהים זה", נמסר מארקיע. 

עוד מסרה החברה כי היא נערכת לחדש את טיסותיה לגואה ולקוצי'ן שבהודו ולשקול להוסיף יעד חדש לבומביי. 

בנוסף, ארקיע נערכת להפעלת טיסות ישירות לסרילנקה, כאשר קיצור הנתיב יביא לקיצור זמן הטיסה בכשעתיים. ממוצע זמן הטיסה להודו במקום 7.5 שעות טיסה, יתקצר ל-5.5 שעות טיסה בלבד. 

"ארקיע תפעיל ליעדי הודו וסרילנקה את המטוס היעיל ביותר לקווים אלו האיירבס 321 neo long range המיועד לטווח בינוני וארוך בנוחות טיסה מקסימלית ובעלות מושב נמוכה", נמסר מארקיע. 

גם זיו רוזן, מנכ"ל קבוצת גוליבר, הגיב להודעת עומאן: "עומאן הודיעה שתאפשר למטוסים מכל חברות התעופה, כולל הישראליות, לעבור מעליה. מדובר בבשורה של ממש שתקצר משמעותית את זמן הטיסות מישראל למזרח, בין היתר ליעדים הפופולאריים תאילנד, ויאטנם ויפן. קיצור זמן הטיסה אומר פחות דלק, פחות זיהום אוויר, ופחות תשלום עבורה. ההודעה המשמחת צפויה להעלות את התיירות למזרח בקרב הישראלים, ולהשפיע לחיוב על הכיס של כולנו, בעיקר לאור עליית המחירים והתחזקות הדולר".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ארקיעטיסות לגואה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: