אא

ישיר לבגדד: חברת Air Arabia Abu Dhabi משיקה 2 קווים מאבו דאבי לעירק

חברת הלואו קוסט של אבו דאבי שהחלה את פעילותה בחודש יולי 2020 וכיום טסה אל כ-31 יעדים משדה״ת באבו דאבי, מתחילה לטוס לעירק החל מחודש יוני 2023.

צילום:Shutterstock צילום:Shutterstock

חברת התעופה Air Arabia Abu Dhabi (אייר ערביה אבו דאבי), חברת הלואו קוסט הראשונה של אבו דאבי, הודיעה על השקת שני קווים חדשים מאבו דאבי לבגדד וארביל בעיראק.

הטיסות הישירות החדשות יחברו את נמל התעופה הבינלאומי של אבו דאבי גם לנמל התעופה הבינלאומי של בגדאד וגם לנמל התעופה הבינלאומי ארביל בתדירות של שתי טיסות בשבוע החל מה-22 ביוני 2023.

עאדל אל עלי, מנכ"ל קבוצת, אייר ערביה, אמר: "אנו שמחים להשיק את הטיסות הראשונות של אייר ערביה אבו דאבי לבגדד ולארביל בעיראק כדי להרחיב עוד יותר את רשת הקווים ההולכת וגדלה שלנו מבירת איחוד האמירויות. הקו החדש מהווה בסיס למחויבות שלנו כלפי נוסעים פנאי ועסקים כאחד, תוך שהוא מספק להם יותר חוויות נסיעה והצעות עם ערך מוסף ברחבי הרשת שלנו. אנו מחויבים להמשיך ולהרחיב את מפת היעדים שלנו באבו דאבי כדי לתרום באופן חיובי למגזר הנסיעות והתיירות של איחוד האמירויות הערביות".

אייר ערביה אבו דאבי החלה את פעילותה בחודש יולי 2020 וכיום משרתת בסך הכל 31 יעדים ישירות מנמל התעופה הבינלאומי של אבו דאבי.

אייר ערביה מפעילה צי כולל של 68 מטוסי איירבוס A320 ו-A321 neo-LR, המטוס החדיש והנמכר ביותר בעולם.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אייר ערביה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: