אא

יונייטד איירליינס: מיזם חדש יאפשר למשפחות לשבת יחד בקלות יותר בטיסות

תכונה חדשה של מפת מושבים תמצא באופן דינמי מושבים סמוכים זמינים בזמן ההזמנה. מנוע המושבים המקוון סוקר תחילה את כל מושבי האקונומי הזמינים בחינם ולאחר מכן פותח שדרוגים חינם למושבים מועדפים זמינים, במידת הצורך

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

יונייטד הכריזה על מדיניות ישיבה משפחתית משופרת שמקלה על ילדים מתחת לגיל 12 לשבת ליד מבוגר בחינם - כולל לקוחות שרוכשים כרטיסי Basic Economy.

ענקית התעופה האמריקאית מציינת כי המדיניות החדשה מתאפשרת באמצעות סדרה של השקעות בתכונה חדשה של מפת מושבים שמוצאת באופן דינמי מושבים סמוכים זמינים בזמן ההזמנה. מנוע המושבים המקוון סוקר תחילה את כל מושבי האקונומי הזמינים בחינם ולאחר מכן פותח שדרוגים חינם למושבים מועדפים זמינים, במידת הצורך.

לקוחות הנוסעים עם ילדים מתחת לגיל 12 יתחילו לראות אפשרויות נוספות של מושבים צמודים באופן מיידי ושינוי המדיניות המלא ייכנס לתוקף בתחילת מרץ.

״במקרים בהם מושבים סמוכים אינם זמינים לפני הנסיעה - עקב דברים כמו הזמנות ברגע האחרון, טיסות מלאות או החלפת מטוסים לא מתוכננת - המדיניות החדשה של יונייטד גם מאפשרת ללקוחות לעבור בחינם לטיסה לאותו יעד עם זמינות מושבים סמוכים באותו יעד. הלקוחות גם לא יחויבו אם יש הבדל במחיר התעריף בין הטיסה המקורית לטיסה החדשה״, מציינים ביונייטד איירליינס.

"בעידן שבו יותר משפחות עובדות בסביבה היברידית, הן מטיילות לעתים קרובות יותר - והן טסות ביונייטד", אמרה לינדה ג'וג'ו, מנהלת הלקוחות הראשית של יונייטד. "אנחנו מתמקדים במתן חוויה נהדרת לנוסעים הצעירים שלנו ולהוריהם ויודעים שלעתים קרובות זה מתחיל במושב הנכון. אנו מצפים להשיק תכונות ידידותיות יותר למשפחה השנה".

עוד מציינים ביונייטד כי חברות תעופה רבות מנסות להשתמש בתהליך ידני כדי להושיב משפחות יחד, שיכול לכלול חסימת מושבים אקראיים או בקשות להקל על החלפת מושבים בשער. נסיבות אלו גורמות לרוב ליותר לחץ ותהליך עלייה ארוך ומסורבל יותר.

״ההודעה של היום משקפת את ההשקעות שעשתה יונייטד בטכנולוגיה ובכלים שלה. מאז הקיץ שעבר, פעלה חברת התעופה לשפר את יכולתה להושיב משפחות יחד ביתר קלות על ידי אופטימיזציה של מנוע המושבים של חברת התעופה כדי לתת עדיפות למשפחות שלא הוקצו להם מושבים לפני יום הנסיעה שלהם ולתעדף מקומות ישיבה צמודים למשפחות במהלך שינויים בלוחות הזמנים, החלפת מטוסים או פעולות לא סדירות״, נמסר על ידי יונייטד איירליינס.

ביונייטד מציינים כי מושבי United Polaris®, United First Class® ו- Economy Plus® נשארים מוצרים נפרדים ואינם נכללים בשינוי מדיניות הישיבה המשפחתית הזו.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: יונייטד איירליינסיונייטדunited

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: