אא

אייר קנדה ויונייטד איירליינס יציעו בקיץ הקרוב יותר מ-260 טיסות יומיות ושני קווים חדשים

שיתוף הפעולה בין החברות יציע קישורים נוחים וזמני טיסה גמישים יותר עם למעלה מ-80 נתיבים משותפים (קוד-שייר) חוצי גבולות

צילום: יחצ יונייטד צילום: יחצ יונייטד

260 טיסות יומיות ושני קווים חדשים

אייר קנדה ויונייטד איירליינס הודיעו כי באמצעות ההסכם העסקי המשותף חוצה הגבולות המשופר שלהן, הן יציעו רשת קווים ענפה וקווים חדשים בין קנדה לארה"ב בלוח טיסות קיץ 2023 - כולל טיסה חדשה המופעלת על ידי יונייטד בין וושינגטון-דאלס לקלגרי וטיסה חדשה של אייר קנדה בין וושינגטון-דאלס לונקובר.

החברות ביצעו בשיתוף פעולה אופטימיזציה של לוחות הזמנים שלהן, בכפוף לתנאים הממשלתיים והרגולטוריים והוסיפו טיסות נוספות כדי לספק ללקוחות קישורים נוחים יותר וזמני טיסה גמישים יותר, עם למעלה מ-80 נתיבים משותפים (קוד-שייר) חוצי גבול ויותר מ-260 טיסות יומיות.

"באמצעות השותפות ארוכת השנים שלנו עם יונייטד איירליינס, אייר קנדה הצליחה להציע ללקוחות הטבות משמעותיות. בקיץ הקרוב, ללקוחות תהיה בחירה ונוחות רבה עוד יותר עם לוח הזמנים המשותף שלנו לקיץ, המתאפשר הודות להסכם המשופר של חברות התעופה שלנו. יחד נציע יותר מ-260 טיסות יומיות לארה"ב, וטיסות חדשות ללא עצירות מוונקובר וקלגרי לוושינגטון-דאלס", אמר מארק גלרדו, סגן נשיא בכיר לתכנון רשת וניהול הכנסות באייר קנדה. "לוחות הזמנים המתואמים שלנו יספקו לנוסעים עסקיים את הנוחות הנדרשת מבחינת שעות הטיסות ומחלקת עסקים נוחה בכל הטיסות בין טורונטו לניו יורק ושיקגו, כמו גם ונקובר וסן פרנסיסקו".

"אנו גאים בעבודתנו המתמשכת עם אייר קנדה כדי לספק ללקוחות קישורים חוצי גבולות נוחים עוד יותר, כולל הוספת טיסות ושירות ישיר חדש לקלגרי וונקובר מוושינגטון דאלס", אמר פטריק קוויל, סגן נשיא בכיר לתכנון רשתות גלובליות בריתות בחברת יונייטד איירליינס. "עם לוחות זמנים שנועדו להעניק ללקוחות יותר גמישות בתזמון ואפשרויות חיבור נוחות יותר, כמו גם היכולת ליהנות מהיתרונות של תוכניות הנאמנות של שתי חברות התעופה, ההסכם שלנו עם אייר קנדה הופך את יונייטד לחברת התעופה המובילה בארה"ב בנסיעות לקנדה".

צילום: 123rfצילום: 123rf

טיסות חדשות ללא עצירות בין ונקובר, קלגרי וושינגטון

קו חדש ללא עצירות בין ונקובר לוושינגטון-דאלס יתחיל ב-1 ביוני ויופעל עם מטוס אייר קנדה בואינג 737 מקס 8. יונייטד גם תציג טיסה חדשה ללא עצירה בין קלגרי לוושינגטון-דאלס ב-2 ביוני. אייר קנדה ויונייטד ישתפו פעולה בטיסות אלו, מה שיאפשר לחברי Aeroplan או MileagePlus® לצבור ולממש מיילים. לקוחות זכאים וחברי תוכנית נאמנות יוכלו ליהנות גם מהטבות הכוללות קדימות בצ'ק-אין, גישה לטרקלין, עדיפות בעלייה למטוס והטבות אחרות במידת האפשר.

וושינגטון. צילום: יחצ יונייטד איירליינסוושינגטון. צילום: יחצ יונייטד איירליינס

לוח זמנים חוצה גבולות

שתי החברות יפעילו יותר מ-260 טיסות יומיות בקיץ 2023, גידול של כ-20 אחוז בקיבולת לוח הזמנים בהשוואה לקיץ 2022. לוח הזמנים יכלול עד 120 טיסות יומיות בין המרכזים של חברות התעופה, זאת לעומת 101 טיסות בקיץ 2021. הטיסות יתוזמנו כך שיציעו חיבורים אופטימליים הן במוקדים של אייר קנדה והן של יונייטד.

לוח זמנים בסגנון שאטל
לוח הזמנים המתואם יאפשר לשתי החברות להציע שירות שאטל לאורך כל היום בין מרכזי אייר קנדה ומרכזי יונייטד. חברות התעופה יציעו 29 טיסות יומיות בתזמונים משלימים בין טורונטו לניו יורק/ניוארק ושיקגו, ו-11 טיסות יומיות בין ונקובר לסן פרנסיסקו.

רשת מערב קנדה משופרת לארה"ב
לוח הזמנים של הקיץ של חברות התעופה יספק גם שירות חוצה גבולות משופר בין ארה"ב למערב קנדה. יוצעו תשע טיסות יומיות בין ונקובר לניו יורק/ניוארק, יוסטון ושיקגו, ושבע טיסות מדי יום בין לוס אנג'לס לוונקובר. טיסה יומית שנייה תתווסף בין קלגרי לשתי הטיסות שיקגו ויוסטון, ותתווסף טיסה יומית שנייה גם מאדמונטון לדנבר.

חוויית לקוח
אייר קנדה ויונייטד יציעו מושבים במחלקת עסקים בכל טיסה בין המוקדים שלהם. כל הלקוחות הזכאים יוכלו ליהנות מטרקליני Maple Leaf של אייר קנדה ומהטרקלינים של United, כמו גם מהיתרונות של תוכניות הנאמנות Aeroplan ו- MileagePlus® של הספקים. בנוסף, ללקוחות יוצע מגוון רחב יותר של אפשרויות טיסה עם יותר מ-80 נתיבי קוד שייר חוצי גבול. בסך הכל, לקוחות יוכלו להתחבר ליותר מ-100 יעדי קוד שייר בארה"ב ול-25 מהערים הפופולריות ביותר בקנדה.

בונים על שותפות ארוכת שנים
ביולי 2022, אייר קנדה ויונייטד הכריזו על הסכם עסקי משותף חוצה הגבולות בין קנדה לארה"ב, תוך התבססות על השותפות ארוכת השנים שלהן שתעניק אפשרויות טיסות רבות יותר ולוחות זמנים טובים יותר ללקוחות הנוסעים בין שתי המדינות (תיאום בכפוף לרגולציה). אייר קנדה ויונייטד הן גם חברות מייסדות של Star Alliance ובעלות הסכם עסקי טרנס-אטלנטי משותף עם קבוצת לופטהנזה.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: יונייטד איירליינסאייר קנדה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: