אא

"החלפת מנכ"ל רש"ת בעיתוי הנוכחי תפגע אנושות בשירות לציבור הנוסעים בפסח"

לאחר שהתקבלה בשבוע שעבר ההחלטה להדיח את מנכ"ל רשות שדות התעופה, חגי טופולנסקי, בכירים בענף התיירות מביעים דאגה גדולה מההשלכות של כך על רמת השירות בפסח

נתב"ג. צילום: 123rf נתב"ג. צילום: 123rf

כ-8 חודשים אחרי שנכנס לתפקיד מנכ"ל רשות שדות התעופה, חגי טופולנסקי, הודיע בשבוע שעבר על התפטרותו. ״ראיתי איך פוליטיקה, איומים ושיקולים זרים ותהליכים לא תקינים גוברים על ביצועים״, כתב במכתב ההתפטרות שלו שנכתב לאחר שהוחלט להדיחו מהתפקיד. 

בעקבות כך, קיים חשש גדול מההשלכות של הדחת מנכ"ל רש"ת רגע לפני חג הפסח. "החלפת מנכ"ל ברשות שדות התעופה בעיתוי הנוכחי, תפגע אנושות ברמת השירות בפסח הקרוב", מזהירים בכירים בענף התיירות.

עוד לדבריהם, "לא מובן מה רוצים לעשות ברשות. כך או כך, לשלוח מנכ"ל שעשה עבודה טובה, זה לפגוע בשירות. עד שיבוא מנכ"ל וילמד את מה צריך לעשות, מי שעלול לשלם על כך מחיר כבד הוא ציבור הנוסעים". 

כפי שנחשף בפספורטניוז, קובי זוסמן, מנכ"ל יאט"א בישראל, שלח בשבוע החולף מסר אזהרה לחברות התעופה ממה שהוא צופה שיקרה בנתב"ג לקראת עונת הפיק בפסח הממשמש ובא. 

"מפגישות שהיו לי עם הנהלת נתב"ג, אני מתרשם כי השדה עשוי להתקשות  במתן שרות הולם לנוסעים ולחברות התעופה לקראת עונת  הנסיעות הקרבה  - פסח ואילך", כתב זוסמן. עוד כתב, "התרשמות זו מבוססת יחסי עבודה מעורערים בין הנהלת רש"ת והעובדים, והמשך בחוסר בכוח אדם במספר תחומים חיוניים .(ביקורת גבולות, בטחון, ועוד). העיצומים אשר קרו בשבוע שעבר, למשך 5 שעות, היו דרסטיים וגרמו נזק רב לנוסעים ולחברות התעופה".

זוסמן כתב עוד, "אני בהחלט מקווה כי אני טועה בהערכה זו, אבל  בכל מקרה מתכוון להביע  חששותינו בפני משרד התחבורה. אני מבקש כי גם אתם במגעים שלכם עם רש"ת ומשרד התחבורה תעלו חשש זה והצורך הדחוף בפתרון מהיר".  

בתוך כך נציין כי אחת הסיבות שהביאו את טופולנסקי להרים ידיים ולא להיאבק בהחלטה להדיחו מהתפקיד היא שהבין שישתמשו בעובדים במאבק מולו ומי שיפסיד מכך הוא ציבור הנוסעים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רשות שדות התעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: