אא

מסיכות ורעשנים: סיורים לילדים ולמבוגרים בפורים ברחבי ת"א

החל מסיור בעקבות מלכת אסתר התימניה ששברה לבבות, דרך סיור אוזניות קצבי ביפו ועד סיור לילי עם דראג קווין. אלה הסיורים שעיריית תל אביב מציעה לכם בפורים

תל אביב. צילום ריקי רחמן תל אביב. צילום ריקי רחמן

"עיר עולם ותיירות" של עיריית תל אביבי יפו מציעה מגוון סיורים ברחבי העיר במיוחד לפורים. הסיורים יתקיימו בין התאריכים 7-11 במרץ והם כרוכים בתשלום. 

הסיורים המוצעים הם:

הוד ואדר - ב-7 במרץ יצא  סיור בעקבות העדלידע ברחוב ביאליק, כולל סיפורים על אסתר המלכה התימניה ששברה לבבות, חבורת טראסק, נשפי המסכות ועוד.

יאללה דיסקו - ב-8 במרץ יצא סיור אוזניות קצבי בין סמטאות יפו. והפעם, לכבוד פורים, יפו מתחפשת ליפן באווירה פורימית.

בתים מחופשים - ב-8 במרץ יתקיים הסיור בין בתים ברחובותיה הראשונים של תל אביב. באיזה בית יושבות חיות? איזה בית הוסיף לעצמו כיפה? היכן יש בית שהופיע באריזת תקליט? בתים יפים ומיוחדים שמחופשים כל השנה. הסיור יועבר בדרך של משחק משימות ויכלול חידות ומשחקים. מתאים לגילי 6 ומעלה.

סיור חיי לילה עם מיס גליטר (דראג) - מיס גליטר הגיעה לארץ מאמריקה ויוצאת לחפש חתן יהודי כשר בעיר הגדולה. הסיור יצא ב-9 במרץ ומציע להצטרף אליה לחיפוש בין החוגגים, התחפושות והרחובות סביב שדרות רוטשילד. הסיור כולל כניסה לכמה מהברים באזור, שירה עם מיס גליטר והרמת כוסית לחיים כמצוות החג. לגילאי 18 ומעלה בלבד. 

טעימות בלוינסקי - הסיור, שיצא ב-10 במרץ, יכלול מסלול טעימות ברחובות דרום תל אביב החוגגת את פורים, בין סמטאות ודוכני האוכל של שוק לוינסקי. סיור על קצה המזלג בין שקי התבלינים, החנות הקטנה לבורקס טורקי ועוד שלל טעימות בשוק המיוחד והמתפתח של דרום העיר. הסיור כולל גם הרמת כוסית לחיים במסלול טעימות.

הדמויות שעשו את פורים - ב-11 במרץ תתקיים ביפו העתיקה, תהלוכת דמויות היסטוריות שיספרו בדרך קלילה וחווייתית את סיפורם האישי ממקור ראשון. מתאים לגילאי 6-10.

הקליקו כאן לפרטים נוספים ורכישת כרטיסים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תל אביב

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: