אא

מלון רות צפת מציע חבילת תוכן לכבוד חודש האישה הבינלאומי

חבילת התוכן כוללת בין היתר הרצאות של העיתונאית והסופרת אושרת קוטלר ושל חוקרת מדעי האושר ד"ר מיכל שחר-שחרור ועוד. כמה תשלמו על שני לילות כולל החבילה כולה?

אשרת קוטלר. צילום: שרון הורביץ אשרת קוטלר. צילום: שרון הורביץ

לכבוד חודש האישה הבינלאומי מלון רות צפת, מרשת מלונות דן, מציע חבילת תוכן מיוחדת בין התאריכים: 30/3/23-1/4/23.

חבילת התוכן במלון רות צפת כוללת הרצאה של העיתונאית והסופרת אושרת קוטלר, סדנת סטיילינג, הרצאה של חוקרת מדעי האושר ד"ר מיכל שחר-שחרור, סדנת יין של הסומלייה ענת ברק ומופע מוזיקלי "דוז פואה" של להיטי פסטיבלים בביצוע סולניות האופרה אנה שפיץ ותום כהן ובהנחיית המאסטרו דוד זבה.

במסגרת החבילה, ביום חמישי ה-30/3 בערב, אורחי המלון ייהנו מהרצאתה של קוטלר שתדבר על ספרה הרביעי, על חייה כסקיפרית ועל אהבתה הגדולה לים שהביאה לכתיבת רומן ההפלגות המצליח שלה. בהרצאתה תספר גם מדוע נשים על ספינות נחשבו תמיד כמביאות מזל רע, מתי התחילו נשים לפקד על ספינות ועד כמה זה נדיר? מהו הסוד הגדול שמתגלה למי שמתמסר להפלגה ולכוחות הטבע? ואיך כל זה קשור לסיפור חייה ולריפוי הנפש ממכאוביה?

ביום שישי ה-31/3 בצהריים, אורחי מלון רות צפת ייהנו מסדנת סטיילינג עם הסטייליסטית אלמקייס ולאחריה סדנת יין עם אשת היין והסומלייה של המלון, ענת ברק. אחר הצהריים אורחי המלון ייהנו מהרצאתה של ד"ר שחר-שחרור "לשמוח עם המוח" על 'שלושת המוסקטרים' – שלושת ההורמונים שעוזרים לנו להרגיש טוב יותר ומשפרים את מצב הרוח שלנו. בשישי בערב אורחי המלון ייהנו מהמופע "דוז פואה".

מחיר לחברי מועדון e-dan: עלות החבילה לזוג ל-2 לילות על בסיס לינה וארוחת בוקר – 2,263 שקל כולל התוכן המוצע במסגרת החבילה.

חברי מועדון e-dan צוברים כסף בהזמנת חופשה, למימוש בכל זמן ובכל מלון של רשת מלונות דן.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רשת מלונות דן

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: