לוקסאוטיקה מציגה את הטרנדים החמים בעולם המשקפיים לאביב-קיץ 2023
חברת המשקפיים הגדולה בעולם מציגה את שלושת הטרנדים שיובילו באביב ובקיץ הקרובים. אלינור בור בן־צבי, סמנכ"לית שיווק לוקסאוטיקה ישראל: "משקפי ראייה ושמש הם כבר מזמן לא רק אקססורי שולי בגרדרובה שלנו, משקפיים יכולים לשדרג כל לוק"
לוקסאוטיקה, חברת המשקפיים הגדולה בעולם חשפה היום את שלושת הטרנדים שיובילו באביב והקיץ הקרובים:
אופטימיות – מדע וטכנולוגיה - טבע
אלינור בור בן־צבי, סמנכ"לית שיווק לוקסאוטיקה ישראל: "יש לנו למעלה מ־30 מותגי משקפיים מובילים ואפשר לראות בהם את הביטוי לטרנדים. משקפי ראייה ושמש הם כבר מזמן לא רק אקססורי שולי בגרדרובה שלנו, משקפיים יכולים לשדרג כל לוק, ניתן להתאים אותם לסוג המראה שרוצים להשלים והם מדגישים את האישיות שלנו. היום נשים וגברים מחזיקים בכמה זוגות משקפיים ומחליפים בהתאם לסגנון הלבוש – אלגנטי, קז'ואל או ספורטיבי".
LIVING CREATIVITY
דגמים המשדרים תחושה של אופטימיות
הטרנד מתמקד במשקפיים המשדרים תחושת אופטימיות קוסמית וצבעוניות שמחה. קולקציית Living Creativity ממשיכה את טרנד ה'דופמין דרסינג' שמדבר על ללבוש את הבגדים שגורמים לך באופן אישי להרגיש הכי טוב, עוסקת באופוריה, בפלואידיות מגדרית נטולת דאגות ובחיפוש אחר סוגים של אמנות לבישה.
הטרנד מדגיש את זה שבשנת 2023 כולנו מוזמנים להתגאות בפגמים ובייחודיות שלנו.
קונספט של טשטוש גבולות בעולם פיזי לצד עולם דיגיטלי מתפתח העונה על הצרכים של אושר ושל אנרגיות חיוביות בכל עונות השנה.
סגנון החיים המועדף הוא מגורים במגדלים תוך שימוש בצבעים ססגוניים הלקוחים מהחיים האמיתיים. העיצובים האסתטיים החדשים לוקחים השראה מתחומים שונים, עם עיצוב פשוט, תוך שמירה על עניין ויזואלי – בעיקר בזכות שימוש במגוון צורות, צבעים וטקסטורות בולטות, נפחים בלתי צפויים נגיעות של נוסטלגיה על מנת ליצור תחושה של טשטוש בין העולם הפיזי לעולם הדיגיטלי.
הצורות של משקפי ראייה ומשקפי שמש מתפתחות ליצירות אמנות שובבות ולבישות בהשראת העולם הדיגיטלי. זוויות מסקרנות, חדות או נוזליות, מוסיפות עניין וממד דרך עדשה סוריאליסטית.
השקיפות – בעדשה או במסגרת – קלילה ומודרנית, פשוטה ויחד עם זאת נועזת – ממשיכה להוות הצהרה אופנתית. רמות משתנות של צפיפות, משקיפות לאטימות, עם מסגרות מונוכרומטיות ועדשות צבעוניות לתחושת רעננות.
עיצובים בולטים בטרנד:
צורות מוזרות, נפיחות, מסגרות מתכת דקיקות בעיצוב רטרו, מוטים עבים
צבע, הרכב וגימור:
עדשות צבעוניות בעלות מעברי צבע רכים בהשראת העולם הדיגיטלי, דרגות שקיפות שונות
מותגי משקפיים בולטים בטרנד:
Miu Miu, Ray-Ban, Dolce & Gabbana, Bulgari, Vogue Eyewear, Tory Burch, Versace
BIOTECH NATURE
עיצובים בהשראת המדע והטכנולוגיה
הטרנד מדגיש את נושא הטבע והמדע, הטבע אינו עוסק רק באמא אדמה אלא מהווה גם השראה למהנדסים ומבנים מיקרוסקופיים המתמזגים עם טכנולוגיה דיגיטלית ליצירת תרחישים מגוונים, סיבים מורכבים ועידן הוליסטי יותר ועתידני.
מפגש של נקודת מבט אקולוגית עם פנטזיות דיסטופיות ודיגיטליות, בהשראת השיח ההולך וגובר בנושא המטאוורס.
דגמי המשקפיים מתחילים להיראות כאילו הם פותחו במעבדה, תוך התנסות בחומרים ביו-טכנולוגיים חדשים, שימוש בפתרונות חדשניים ויישום סוריאליסטי- מתוך מטרה להפוך לטובים יותר בכל היבט לעומת הדור הקודם: בעלי ביצועים טובים יותר, התאמה טובה יותר, נוחים יותר ומעוצבים יותר.
עיצובים ופרטים ארגונומיים המספקים תחושת עתידנות שלא מהעולם הזה.
צבעים וגימורים בשילוב עם אסתטיקה עתידנית דינמית בהשראת הטכנולוגיה הדיגיטלית והמטאוורס.
מסגרות לבנות ובהירות מאוד בולטות בטרנד מהוות הצהרה אופנתית צעירה ונועזת.
עיצובים בולטים בטרנד:
דיסטופיה קור, סגנון מעטפת מגן, מסכה אופנתית, ארגונומיות, מתכות מודרניות, קונסטרוקציות היברידיות, משחקי עדשות, ממדיות רכה וזוויתיות.
צבע, הרכב וגימור:
הרמוניות חדשות, ממד של טקסטורות בולטות, קולקציות משקפיים מחומרים ממוחזרים וביו-אצטט, שילוב של חומרים מעורבים, עץ, כותנה, ושילוב עדין של מסרים ממותגים חדשניים.
מותגי משקפיים בולטים בטרנד:
Oakley, Arnette, Prada, Versace, Oliver Peoples, Chanel, Michael Kors, Ralph Lauren
PIGMENTED EARTH
הומאז' לטבע כגורם מאחד ומרפא
הטרנד הוא הומאז' לטבע כגורם מאחד ומרפא הוא מדבר על כך שהשנים האחרונות היו בסימן של מסע חדש לעבר הרעיון, ההבנה וההכלה של הסביבה שלנו.
רבים חשו את הצורך בעקבות הגלובליזציה בכלל וההגבלות והסגרים בתקופת הקורונה בפרט, לחקור את הגבולות הפיזיים ולהפוך אותם לאפשרויות.
התוצאות מציגות דגמיי משקפיים בעיצוב חכם ומעודן מיוצרים מחומרים מעורבים, כשהטבע והאדמה עדיין מהווים את מקור ההשראה לטרנד, אך החידוש האמיתי נעוץ בפלטת הצבעים: הצבעים עדיין מקנים תחושה של קרקע יציבה, אך הם כוללים גם גוונים נוספים שנועדו להוסיף עניין ומשמעות חדשה למוצרים שלנו.
יצירת הרמוניות תוך משחקי ניגוד בסגנון מינימליזם מודולרי חדש. קווים נוזליים,התמקדות בהמשך הממדיות מעונות קודמות, וגישה כוללנית יותר שאינה מתמקדת בעונה ספציפית.
עיצובים בולטים בטרנד:
ממדיות רכה, זוויתיות.
צבע הרכב וגימור:
הרמוניות חדשות, ממד של טקסטורות בולטות עם דיטלינג של חומרים מעורבים, מסרים ממותגים חדשניים.
מותגי משקפיים בולטים בטרנד:
Ray-Ban, Oliver Peoples, Persol, Burbery, Prada, Chanel, Giorgio Armani, Vogue Eyewear