אא

רשת פנינסולה משיקה מלון דגל חדש בלונדון ומציגה תוכנית סיוע מיוחדת לנפגעים בטורקיה

רשת מלונות היוקרה, קיימה מפגש עם סוכני נסיעות בכירים בת״א. במפגש נטל חלק Velimir Burazor מנהל המכירות של פנינסולה באירופה שהציג את המלון החדש של הרשת באיסטנבול וחשף גם את מלון פנינסולה לונדון שצפוי להיפתח בחודש מאי

צילום: פספורטניוז צילום: פספורטניוז

רשת מלונות היוקרה העולמית, פנינסולה (THE PENINSULA) קיימה היום בצהריים (שלישי), מפגש מיוחד עם סוכני נסיעות בכירים המתמחים בתיירות יוקרה ועסקים בתל אביב.

במהלך המפגש הציג  Velimir Burazor, מנהל המכירות הראשי של רשת המלונות באירופה האחראי בין היתר גם על ישראל, את התוכניות הקרובות של הרשת לשנה הקרובה. Burazor הציג את גם את מלון ״פנינסולה״ איסטנבול- The Peninsula Istanbul, שנפתח החודש ב- Galata Port ונחשב לאחד ממלונות הפאר בעיר הטורקית, שמשכה אליה בשנה שעברה כ-850 אלף תיירים מישראל. Burazur סיפר על התרומה המיוחדת של רשת המלונות לטורקיה בעקבות רעידת האדמה הקשה כאשר עד ה-31.12 על כל הזמנת לילה באחד ממלונות הרשת בעולם היא תורמת 10 אירו על כל לילה, זאת במסגרת תוכנית סיוע מיוחדת לנפגעים - "Hope For Turkey"

 The Peninsula Istanbul: צילום: Shutterstock The Peninsula Istanbul: צילום: Shutterstock
Valimir Burazur. צילום: פספורטניוזValimir Burazur. צילום: פספורטניוז

כמו כן הציג מנהל המכירות של הרשת באירופה, את מלון פנינסולה לונדון- The Peninsula London, החדש שצפוי להיפתח בבירת אנגליה בחודש מאי 2023 וכבר מושך עניין רב ברחבי העולם גם בשל העובדה שהינו מלון היוקרה הראשון בסדר גודל שכזה שנפתח שמאז פרוץ משבר הקורונה. 

ברשת פנינסולה מעריכים כי המלון החדש אמור להיות "Game Changer", הן בזכות גודל חדרי המלון אשר יהיו כ-30% גדולים יותר ממלונות מקבילים (החל מ-47 מ״ר). גם תג המחיר צפוי להיות גבוה לאין שיעור מבתי המלון המתחרים בעיר. 

על האירוע ״ניצח״ יניב שטיינברג, מנכ״ל חברת ״פריבילג׳ תיירות״, המוגדר כ״סוכן מועדף״- (Pan Club) של רשת המלונות היוקרתית המונה 11 בתי מלון בעולם 3 בארה״ב, טוקיו, שנחאי, מנילה, בייג׳ין, הונג קונג, בנגקוק, איסטנבול ופריז. 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות:

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: