אא

חדר פרטי מעל העננים- לופטהנזה מציגה "סוויטת מחלקה ראשונה פלוס" חדשה

חב' התעופה הגרמנית משיקה סוויטה כפולה במחלקה הראשונה. כמו כן מציגה החברה את מיזם "Allegris": מושבים חדשים וחוויית טיסה חדשה בכל המחלקות בקווים ארוכי טווח

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

חב' התעופה לופטהנזה מרחיבה את היצע המחלקה הראשונה עם "סוויטה פלוס", תא נוסעים זוגי נפרד עם קירות בגובה התקרה ודלת הניתנת לסגירה לפרטיות מלאה, שולחן גדול ושני מושבים רחבים שניתן לשלב למיטה זוגית נוחה במידת הצורך.

עם הסוויטה הזו, לופטהנזה מציבה סטנדרט חדש בנוחות במחלקה הראשונה שלה.

מבין המאפיינים של סוויטת המחלקה הראשונה: הנוסעים יכולים לחמם או לקרר את המושבים שלהם ברוחב כמעט מטר, בהתאם לצרכיהם האישיים ולחבר את המכשיר הנייד שלהם למערכת הבידור.

מקום אחסון רחב ונח מוצע על ידי ארון בגדים, המאפשר לנוסעים להחליף בגדים בנוחות ולהחזיק את כל חפציהם האישיים בהישג יד.

גם שירות ברמה גבוהה מחכה לנוסעים: הצוות מגיש את תפריט הגורמה במועד המבוקש על ידי האורחים. ניתן ליהנות מהארוחה בסוויטות הפרטיות בשולחן גדול במיוחד, בדומה למסעדה.

"לופטהנזה Allegris"
המחלקה הראשונה תוצג בשנת 2024, במטוסי האיירבוס A350 החדשים שימסרו כחלק מ-"Lufthansa Allegris", המיזם החדש של חברת התעופה בטיסות לטווח ארוך. כחלק מתהליך החידוש, החברה עובדת על שיפור חוויית הטיסה בכל מחלקות הטיסה: אקונומי, פרימיום אקונומי, ביזנס ומחלקה ראשונה. "Allegris" הוא חלק משיפור המוצרים והשירותים המשמעותיים ביותר בתולדות קבוצת לופטהנזה, עם השקעה כוללת של 2.5 מיליארד יורו עד 2025.

"כל נוסע רואה את נושא הפרימיום בצורה אחרת, וזו הסיבה שאנו מתמקדים באינדיבידואליות וייחודיות מקסימלית. סוויטת מחלקה ראשונה פלוס מעבירה את תחושת הפרטיות והאינדיבידואליות בדומה לחדר במלון - הפעם בגובה טיסה של אחד עשר קילומטרים", הסביר ג'נס. ריטר, מנכ"ל לופטהנזה איירליינס בהשקת "סוויטת המחלקה הראשונה פלוס" ב-28 בפברואר בברלין. "מגוון Allegris מבטיח אינדיבידואליות, בלעדיות ושירות פרימיום לאורך כל שרשרת הנסיעה".

צילום: יחצ לופטהנזהצילום: יחצ לופטהנזה

צילום: יחצ לופטהנזהצילום: יחצ לופטהנזה

צילום: יחצ לופטהנזהצילום: יחצ לופטהנזה

צילום: יחצ לופטהנזהצילום: יחצ לופטהנזה

צילום: יחצ לופטהנזהצילום: יחצ לופטהנזה

מחלקת עסקים: גמישה מתמיד
לראשונה, נוסעים במחלקת עסקים של לופטהנזה יכולים גם הם לצפות לסוויטה משלהם, המציעה יותר נוחות ופרטיות הודות לקירות ודלתות הזזה. האורחים בשורות הראשונות יכולים ליהנות ממרחב אישי מורחב, מסך בגודל של עד 27 אינץ' ואחסון בשפע. כל סוויטה מציעה גם ארון בגדים משלה ומיני בר אישי. ניתן לחבר בין שתי הסוויטות כך שאורחי מחלקת העסקים הטסים יחד יוכלו ליהנות מפרטיות.

"Allegris" מאפשר חופש בחירה לנוסעי מחלקת עסקים: הנוסעים יכולים לבחור בין שש אפשרויות הושבה: בין אם הם רוצים מיטה ארוכה במיוחד בגודל 2.20 מטר, שטח ופינת עבודה נוספים, מושב לתינוק, או פשוט מושב אקסקלוסיבי ליד החלון. מושב כפול, שבו ניתן להחזיר את הקונסולה המרכזית כדי להפוך אותה למשטח שכיבה לשניים, מוצע גם כן.

קירות מושב גבוהים ומרווח כתפיים נדיב מספקים פרטיות רבה יותר בכל האפשרויות. המושבים ניתנים להפיכה למיטה באורך שני מטרים לפחות ומציעים גם מסכים בחדות גבוהה (4K), שולחנות אוכל גדולים, טעינה אלחוטית ואוזניות מבטלות רעשים. כל המושבים מצוידים גם במערכת חימום וקירור, המעניקה לנוסעים במחלקת עסקים את הגמישות לקבוע את הטמפרטורה שלהם. יחידת בקרה בגודל טאבלט מספקת גישה לכל פונקציות הישיבה, התאורה, החימום/קירור והבידור. כל מושב נגיש ישירות מהמעבר.

צילום: יחצ לופטהנזהצילום: יחצ לופטהנזה

מחלקת תיירים ומחלקת פרימיום אקונומי: יותר מקום, יותר מבחר
מחלקת הפרימיום אקונומי החדשה כבר הוצגה ב-SWISS באביב 2022. מושב ה"Allegris" מציע יותר מרווח לרגליים ומשענת רגליים מתקפלת. עם זאת, מכיוון שהוא ישולב במעטפת קשיחה, התאמתו לא תשפיע על הנוסעים האחרים בשורה מאחור. נוסעי מחלקת פרימיום אקונומי יקבלו גם ערכת נוחות העשויה מחומרים בני קיימא.

עם הדור החדש של מוצרי "Allegris", לופטהנזה מציעה לנוסעיה יותר בחירה גם במחלקת התיירים. בעתיד, לנוסעים תהיה אפשרות להזמין מושבים נוספים בשורות הראשונות המציעות יותר מרווח לרגליים, או מושב חינם לידם.

"Allegris" מביאה מטוסים חדשים ללופטהנזה
עם "Allegris", לופטהנזה מתחדשת עם מעל 80 מטוסים: מטוסי בואינג 787-9, מטוסי איירבוס A350 ומטוסי בואינג 777-9, אשר יטוסו ליעדים ברחבי העולם. מטוסים שכבר נמצאים בשירות לופטהנזה, כמו בואינג 747-8, יחודשו גם כן. השיפור בו זמנית של חוויית הטיסה בכל המחלקות והחלפת יותר מ-27,000 מושבים הם ייחודיים בהיסטוריה של לופטהנזה. בדרך זו, החברה מדגישה את הפרימיום והאיכות שלה. עד 2025, קבוצת לופטהנזה תשקיע סך של 2.5 מיליארד יורו במוצר ובשירות.

חלק מתפיסה כוללת בת קיימא
במקביל, קבוצת לופטהנזה נמצאת בעיצומה של המודרניזציה של הצי הגדול ביותר בתולדות החברה שלה. עד שנת 2030, יותר מ-200 מטוסים חדשים לטווח קצר וארוך אמורים להימסר לחברות התעופה של הקבוצה. זה יאפשר לקבוצת לופטהנזה להפחית משמעותית את פליטת ה-CO2 הממוצעת של הצי שלה. המטוס האולטרה-מודרני "דרימליינר" לטווח ארוך, למשל, יצרוך בממוצע רק כ-2.5 ליטר נפט לנוסע ו-100 קילומטרים של מרחק טיסה — עד 30 אחוז פחות מהדגם הקודם.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: לופטהנזהSWISSקבוצת לופטהנזה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: