אא

בערב הסעודית, על הים האדום: Four Seasons מכריזה על מלון חדש

עם 149 חדרים וסוויטות, מסלול גולף, ונוף לחופי החול הלבן ולמים הצלולים: רשת היוקרה מכריזה על מלון חדש בערב הסעודית, שיבנה באי Shura

Shutterstock Shutterstock

חברת האירוח היוקרתית המובילה Four Seasons Hotels and Resorts ו-Red Sea Global (RSG), חברת מניות סגורה בבעלות מלאה של קרן ההשקעות הציבורית (PIF) של ערב הסעודית, מכריזה על תוכניות להציג Four Seasons Resort כחלק מתוכנית פיתוח הים האדום.

"כשאנחנו ממשיכים להרחיב את נוכחות Four Seasons באזור, הפרויקט החדש שלנו בים האדום יהיה אחד מאתרי הנופש הראשונים שלנו בממלכה, תוך שילוב מיטב הטיולים על חוף הים עם פלאי הטבע והתרבות של ערב הסעודית", אומר בארט קרנהאן, נשיא, פיתוח עסקי גלובלי וניהול תיקים. "אנו גאים להיות חלק מהפיתוח המרשים ועתיר החזון הזה של RSG ומצפים להזמין אורחים לחקור את אתר הנופש החדש שלנו ביעד כה יפה"

עם מרינה ליאכטות ואיים טבעיים: המלון החדש של הרשת

קו החוף הסעודי של הים האדום, יהיה בקרוב אחד מיעדי החוף היוקרתיים המובילים באזור, יכלול את האיים הטבעיים והלגונות לאורך 200 קילומטרים של חוף המערבי של הממלכה, בין הערים אומלוג' ואל וואג'. הריזורט החדש של ה- Four Seasons יהיה ממוקם באי Shura, ויכלול מרינה ליאכטות, אטרקציות פנאי, חנויות, מסלול גולף בן 18 גומות ועוד.

פרויקט ה- Red Sea Destination נבנה לפי מודלים של תיירות בת קיימא, כאשר תוכנית האב מבוססת על הדמיית תכנון מרחבי ימי מרשים, להקטנת השפעה סביבתית של פיתוח ותפעול כדי למזער תיירות יתר, תוך ייצור חוויה יוצאת דופן לאורחים. היעד יתבסס על אנרגיה מתחדשת ויפתח רק חלק קטן מהאיים עם אזורי שימור ייעודיים נרחבים.

הדמיית המלון החדש. צילום: יח״צהדמיית המלון החדש. צילום: יח״צ

"היעד החדש הזה מספק לדור הבא של מטיילים הזדמנות מדהימה לגלות את מה שיש לסעודיה להציע, תוך בנייה על המשמעות ההיסטורית והתרבותית שלה, תוך הדגשת היופי הטבעי יוצא הדופן של האזור", אומר ג'ון פגאנו, מנכ"ל קבוצת , Red Sea Global "אנחנו נרגשים לקבל את Four Seasons כשותפה בפרויקט הזה, שמביאה את מומחיות השירות המפורסמת שלהם לים האדום היפה."

149 חדרים וסוויטות: כולם עם נוף לחופי החול הלבן ולמים הצלולים 

הריזורט החדש שתוכנן על ידי Foster + Partners, ויציע כ-149 חדרים וסוויטות, כולם עם נוף לחופי החול לבן ולמים הצלולים. הוא יכלול שישה מסעדות ולאונג'ים, חללי ישיבות ואירועים, מרכז חקר ימי, מועדון ילדים ועוד. בין אם מחפשים מנוחה או פעילויות ספורט ומים, לכל אחד תהיה פעילות מתאימה, כגון: ספא עם חמאם, מגרשי טניס, שלוש בריכות חיצוניות, ושני חופים פרטיים למשפחות ולמבוגרים בלבד, לטבילה במים או לצלילה לחקור את שוניות האלמוגים.
149 חדרים וסוויטות. צילום: יח״צ149 חדרים וסוויטות. צילום: יח״צ
 
הים האדום יהיה היעד האידיאלי למי שמחפש לחשוף את פלאי הממלכה העתיקה של ערב הסעודית, כולל הקרבה להריסות מדעין סאלח, כמו גם את האטרקציות הטבעיות כמו שוניות האלמוגים המוגנות על הסביבה. מנגרובים, הרי געש רדומים, חיות בר מקומיות ועוד. הריזורט יהיה נגיש למבקרים מרחבי העולם דרך נמל התעופה הייעודי שלו, שנמצא כעת בפיתוח.

הפרויקט האחרון הזה בים האדום יצטרף לאוסף הנכסים ההולך וגדל של Four Seasons בסעודיה, ביניהם מלון Four Seasons Hotel Riyadh at Kingdom Centre ופרויקטים קרובים ב- Diriyah וב- Jeddah at the Corniche.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: four seasons

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: