אא

איסלה בראון קורינתיה של מלונות בראון ביוון זכה בפרס הזהב לעיצוב

איגוד פרסי העיצוב הבינלאומי העניק את הפרס לאתר הנופש שתוכנן ועוצב ע"י משרד האדריכלים היווני ELASTIC ARCHITECTS, על חדשנות בעיצוב בעלי הרשת: "התוצאה עלתה על החלומות השאפתניים ביותר שלי"

איסלה בראון קורינתיה. צילום: יחצ איסלה בראון קורינתיה. צילום: יחצ

איסלה בראון קורינתיה, אתר הנופש הראשון של מלונות בראון הבינלאומית, שעוצב על ידי משרד האדריכלים היווני Elastic Architects , זכה בפרס הזהב בקטגוריית מלונות ואתרי נופש של איגוד פרסי העיצוב הבינלאומיים IDA (2022). הפרס ניתן על תפיסת העיצוב של המלון.

איסלה בראון קורינתיה, שנפתח ביוני 2022, ממוקם בעיירת החוף אגיו תיאודורי לשפת הים האגאי, סמוך לתעלת קורינתוס, 45 דקות נסיעה מנמל התעופה של אתונה.

המבנה המרכזי הוא מלון בן 166 סוויטות וחדרים ורופטופ-בר מסעדה. עוד במלון, 2 בריכות שחייה, מתחם ספא, חוף פרטי, מרכז ספורט ימי וחלל אירועים וכנסים.

ליאון אביגד, מייסד ובעלים משותף של מלונות בראון: "אנו מתגאים בשיתופי הפעולה  שלנו עם האמנים, המומחים ואנשי המקצוע המקומיים הטובים ביותר בכל מלון שאנו פותחים בכל מקום בעולם, במטרה להפגיש את חוויית האירוח הלוקאלית עם הסטנדרטים הגבוהים של בראון. בעבודה צמודה עם Elastic Architects על איסלה בראון קורינתיה, צוות הכישרונות יוצא הדופן לקח את החזון שלי ויצק אותו לכדי קונספט מהודק ויפיפה, עם תוצאה שעלתה אפילו על החלומות השאפתניים ביותר שלי. אנחנו גאים בכך שעיצוב המלון מוכר על ידי ארגון פרסים כה מוערך".

המבנה המרכזי של מלון איסלה בראון קורינתיה קם על חורבותיו של מלון "הניקיאן" לשעבר, שנבנה במקור באמצע שנות ה-70 .  Elastic Architectsעיצבו מחדש את המבנה המיושן, תוך שהם שואבים השראה מהמיתולוגיה היוונית.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רשת מלונות בראון

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: