אא

פתאל: ״הסיכויים לצלוח את בעיית המע"מ אינם נמוכים״

מנכ"ל לשכת מארגני תיירות נכנסת: "חברי לשכה מתקשרים אלינו מידי יום ובפיהם  דאגה כנה לעתיד ענף התיירות הנכנסת. שר התיירות מחוייב לנושא מניעת ביטול הפטור". השר כץ לפספורטניוז: ״מאמין שהסוגיה תיפתר בסופו של דבר״

ירושלים. צילום: 123rf ירושלים. צילום: 123rf

אנשי התיירות אופטימיים באשר לשינוי ההחלטה של ביטול פטור ממע"מ תיירים.

שר התיירות חיים כץ, כינס השבוע בפעם השנייה את אנשי לשכת התיאום של תעשיית התיירות ושידר להם אופטימיות שהכל בשליטה ואין צורך לצאת למאבק כפי שתכננו אנשי הענף.

מי שמצטרף לכך, הוא יוסי פתאל, מנכ"ל לשכת מארגני תיירות נכנסת שכתב לחברי הלשכה בין השאר בנושא זה: "חברי לשכה מתקשרים אלינו מידי יום ובפיהם דאגה כנה לעתיד ענף התיירות הנכנסת. הנושא נמצא בלב העשייה של הלשכה ושעות עבודה רבות מקדישה ההנהלה לעשות כל שניתן בכדי לבטל את הכוונה לבטל את הפטור הקיים. מיותר להכביר מילים על הנזק העצום שיגרם למארגני התיירות שמרבית מוחלטת של קהל לקוחותיהם רגישים מאוד למחיר בכלל ובעת הזו בפרט".

עוד מוסיף פתאל כי: "הלשכה פועלת בסיוע צוות אסטרטגי וחברת לובינג שגויסו למשימה. שר התיירות חיים כץ מחויב לנושא מניעת ביטל הפטור ואנו עומדים איתו וצוותו בקשר עבודה מידי יום ומתואמים בכל עניין ושלב. לא ניתן לפרט מטעמים שהם מובנים אולם ניתן לומר כי המרב נעשה וכי הסיכויים לצלוח את הבעיה אינם נמוכים גם אם כרגע אינם מובטחים".

אגב, גם אנחנו בפספורטניוז פגשנו השבוע בטקס ההשקה של חברת אל על לטיסה ההיסטורית לטוקיו והשר כץ שנמצא כעת ביפן, וזר והדגיש את מחוייבותו לסוגיית המע״מ והקיצוץ בתקציב. שר התיירות נשמע מאוד בטוח ביכולתו לפתור את הנושא, ואמר לפספורטניוז, כי הוא מאמין שסוגיית ביטול המע״מ על התיירות הנכנסת והקיצוץ בתקציב ייפתרו בסופו של דבר. 

 

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראליוסי פתאל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: