אא

Emirates ו-Philipine Airlines חתמו על הסכם שיתוף פעולה

השותפות הבין-קווית ההדדית תספק לנוסעי Emirates גישה ל-19 יעדי פנים בפיליפינים המופעלים על ידי חברת Philippine Airlines, כמו גם שני יעדים נוספים באסיה דרך מנילה

A380 של אמירייטס. צילום: shutterstock A380 של אמירייטס. צילום: shutterstock

Emirates וחברת התעופה הלאומית של הפיליפינים-Philipine Airlines (PAL), חתמו על הסכם אינטרליין, בין-קווי כדי להגביר את הקישוריות של נוסעי שתי חברות התעופה ליעדים חדשים ברשתות של החברות דרך מנילה ודובאי, תוך שימוש בכרטיס יחיד ובמדיניות כבודה אחת.

השותפות הבין-קווית ההדדית תספק לנוסעי Emirates גישה ל-19 יעדי פנים בפיליפינים המופעלים על ידי חברת Philippine Airlines, כמו גם שני יעדים נוספים באסיה דרך מנילה.

נוסעי פיליפין איירליינס יהנו כעת בעקבות החתימה על ההסכם גם מגישה לרשת הרחבה של Emirates ויוכלו להתחבר בצורה חלקה ל-21 ערים המופעלות על ידי Emirates מעבר לדובאי ליעדים באירופה כמו לונדון, רומא, פרנקפורט, ברצלונה ופריז, כמו גם לנקודות אחרות במזרח התיכון, אפריקה והודו.

עדנאן קאזים, סמנכ"ל המסחר של Emirates אמר: "הפיליפינים הם אחד משווקי הצרכנים החזקים ביותר שלנו ואנו שמחים לחתום על הסכם בין-קווי חדש עם חברת הדגל של המדינה. השותפות עם פיליפין איירליינס תסייע בפתיחת קישורים חדשים למסחר ותיירות שיניעו יותר תנועה נכנסת לשוק, ותרחיב את טביעת הרגל של Emirates במזרח אסיה. אנו מצפים לשרת ללקוחותיה של חברת התעופה השותפה שלנו ולהעניק אפשרויות לטיסות נוספות ליעדי Emirates ברחבי המזרח התיכון, אירופה כמו גם אמריקה, ולהרחיב את שיתוף הפעולה שלנו עם תוכניות לכלול נקודות נוספות בחודשים הקרובים".

באד בריטניקו, סגן נשיא פיליפין איירליינס למכירות אמר: "אנו שמחים לצאת לשותפות הבין-קוית החדשה הזו עם Emirates שמרחיבה את האפשרויות הזמינות לנוסעי פיליפין איירליינס, אשר זוכים כעת לגישה קלה יותר ליעדים נוספים ברחבי אירופה, המזרח התיכון, הודו. ואפריקה דרך הטיסות שלנו לדובאי.״

Emirates החלה לפעול לראשונה במנילה ב-1990, ומאז הרחיבה את הרשת שלה לכלול את סיבו וקלארק. חברת התעופה משרתת כיום את הפיליפינים עם 25 טיסות שבועיות לשלושת השערים.

Emirates מפעילה לפיליפנים מטוס בואינג 777-300ER בטיסות למנילה, סבו וקלארק. בטיסות הבואינג 777 בשלוש המחלקות של Emirates, מוצעות לנוסעים 8 סוויטות פרטיות במחלקה הראשונה, 42 מושבים שטוחים במחלקת עסקים ו-310 מושבים מרווחים במחלקת תיירים. 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אמירייטסהפיליפיניםפיליפין איירליינסEmirates

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: