אא

Wizz Air Abu DhabiI מתרחבת: מטוס 9 ויעדים חדשים למרכז אסיה, אירופה ואפריקה

חברת הלואו קוסט המשותפת של חברת Wizz air ההונגרית ואיחוד האמירויות, מצרפת מטוס תשיעי לצי והודיעה על השקת 4 קווי טיסה חדשים מאבו דאבי במחיר של החל מ-179 דירהם איחוד האמירויות AED

wizz-air. צילום: יח"צ wizz-air. צילום: יח"צ

חברת Wizz Air Abu Dhabi מוסיפה מטוס איירבוס A321neo חדש נוסף לצי המטוסים שלה במהלך הקיץ הקרוב ותפעיל מעתה תשעה מטוסים.

בנוסף, Wizz Air Abu Dhabi, תגביר את פעילותה כדי לענות על הביקושים הגבוהים.

המטוס הנוסף יאפשר לחברה להרחיב את מפת יעדיה ולהציע לתיירים ולתושבי איחוד האמירויות טיסות מוזלות מאיחוד האמירויות לרחבי העולם.

בנוסף הודיעה החברה על יעדים חדשים אליהם תטוס מאבו דאבי בקיץ הקרוב: לבישקק שבקירגיזסטן, לרנקה, סנטוריני והעיר סוהאג שבמצרים.

כרטיסים כבר מוצעים למכירה ב-wizzair.com של חברת התעופה והתעריפים החל מ-179 AED (דירהאם).

נוסף על היעדים החדשים, בחברה המציינים כי המטוס החדש יאפשר לה להגדיל את נוכחות מוגברת בקווים הקיימים שלה מאבו דאבי, לטירנה, ירוואן, באקו, אלכסנדריה, כותאיסי, אתונה, אלמטי, אסטנה, סרייבו, אנקרה, טשקנט וסמרקנד.

בישקק, המרכז הפיננסי של קירגיזסטן, היא עיר מודרנית וקוסמופוליטית עם בזארים צבעוניים. ממוקם למרגלות רכס הרי טיין שאן, בישקק הוא שילוב אקלקטי של תרבות קירגיזית וארכיטקטורה סובייטית עם אטרקציות שחובה לראות כולל המוזיאון ההיסטורי של המדינה.

Sohag הממוקמת על הגדה המערבית של הנילוס, מתגאה באתרים היסטוריים יוצאי דופן ובנופים מרהיבים של נהר הנילוס המפורסם של אפריקה ונחשבת בין היעדים העתיקים ביותר של מצרים.

יוהאן איידהגן, מנכ"ל Wizz Air Abu Dhabi, אמר: "Wizz Air מחויבת לשאת את הדגל של נסיעות בעלות נמוכה במיוחד באיחוד האמירויות ומחוצה לה. המטוס התשיעי יספק 30 אלף מושבים נוספים במחירים נמוכים בחודש, מה שיאפשר לנו להרחיב את הרשת שלנו עם שפע של חוויות פנאי, היסטוריות ותרבותיות מדהימות שיהפכו את הנסיעה לזמינה לכולם. ההתרחבות המרגשת שלנו בבישקק וההשקה המחודשת של לרנקה, סנטוריני וסוהאג מציגות את החוזק והמגוון של הרשת שלנו. אנו נמשיך להרחיב את הרשת שלנו לאורך 2023, תוך ניצול צמיחה שיא בשנה שעברה, ואנו מצפים לראותך על סיפון המטוס החדש שלנו בקרוב."

Wizz Air Abu Dhabi החלה לטוס בינואר 2021 והינה חברת משותפת של וויז אייר עם חברת האחזקות לפיתוח אבו דאבי (PJSC "ADDH"). כיום מפעילה החברה טיסות לאלכסנדריה (מצרים), אלמטי (קזחסטן), עמאן (ירדן), אנקרה (טורקיה), עקבה (ירדן), אתונה (יוון), באקו (אזרבייג'ן), בלגרד (סרביה), דמאם (סעודיה), כווית סיטי (כווית), קוטאיסי (ג'ורג'יה), מנאמה (בחריין), זכר (המלדיביים), מדינה (ערב הסעודית), מוסקט (עומאן). נור סולטן (קזחסטן), סלאלח (עומאן), סנטוריני (יוון), סמרקנד (אוזבקיסטן), סרייבו (בוסניה), טשקנט (אוזבקיסטן), תל אביב (ישראל), טירנה (אלבניה) ולעיר וירבאן (ארמניה).

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: WIZZ AIRאבו דאביוויז אייר אבו דאבי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: