אא

שני הרוגים בהתרסקות מטוס קל בנגב

המטוס התרסק סמוך לכביש 60 ליד צומת שוקת דרום. מד״א: ״לאחר פעולות כיבוי המטוס, חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו את מותם של 2 נפגעים שאותרו במטוס ללא סימני חיים״. סגן טפסר אסף אבוטבול: "לצערנו נקבע מותם של שני הלכודים במקום"

זירת ההתרסקות בדרום. צילום: תיעוד מבצעי מד״א זירת ההתרסקות בדרום. צילום: תיעוד מבצעי מד״א

הבוקר (שבת), התרסק מטוס קל בדרום, סמוך לכביש 60 בצומת שוקת.

על פי הדיווח, המטוס עלה בלהבות וכוח חילוץ והצלה הכולל חובשים ופרמדים של מד״א קבע את מותם של הטייס והנוסע כתוצאה מההתרסקות.

מדוברות מד"א נמסר כי בשעה 09:44 התקבל דיווח במוקד 101 של מד׳א מרחב הנגב, על מטוס קל שהתרסק ועולה באש בכביש 60 סמוך למחלף שוקת דרום.  מד״א: ״לאחר פעולות כיבוי המטוס, חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו את מותם של 2 נפגעים שאותרו במטוס ללא סימני חיים.״ 

ד"ר שפיר בוטנר, מנהל בי"ס לפאראמדיקים במד"א שגר בסמוך והגיע למקום סיפר: "מדובר באירוע קשה מאוד. המטוס עם 2 הנוסעים התרסק על נתיב הנסיעה ועלה באש. כוחות הכיבוי פעלו במקום וכאשר יכולנו התקרבנו. המראות היו קשים מאוד. לצערנו איתרנו במקום 2 נפגעים ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותם."

בהמשך לאירוע, נמסר ע"י דוברות כבאות והצלה כי מדובר בהתרסקות מטוס קל ובו 2 הרוגים לכודים כאשר המטוס בער קליל. לוחמי האש פעלו לכיבוי השריפה ועד להשגת שליטה מלאה.

המטוס התרסק על כביש ראשי בצומת שוקת.

סגן טפסר אסף אבוטבול: "לצערנו נקבע מותם של שני הלכודים במקום. מדובר בתאונה קשה מאוד. לא ניתן לזהות אפילו שמדובר במטוס קל לאחר ההתרסקות. בשלב זה האירוע בשליטה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות:

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: