אא

אחרי שלוש שנים: אוסטריאן איירליינס ו-DO & CO מחזירות את "השפים המעופפים"

חברת הקייטרינג DO & CO ואוסטריאן איירליינס מציעות חוויה קולינרית אוסטרית ייחודית. מייקל טרסטל, המנהל המסחרי של אוסטריאן איירליינס: "עם הקסם הייחודי של הצוותים שלנו וחוויית גורמה בלתי נשכחת, נציע לנוסעים שלנו שירות ברמה גבוהה עם מגע אוסטרי מיוחד"

צילום: יחצ אוסטריאן איירליינס צילום: יחצ אוסטריאן איירליינס

לאחר הפסקה של שלוש שנים, עקב מגיפת הקורונה, אוסטריאן איירליינס והשותפה הותיקה בקייטרינג DO & CO מתכננות את הקאמבק של "השפים המעופפים" ללוח הטיסות בקיץ 2023.

החל מאפריל 2023, השפים המועסקים על ידי DO &CO יציעו חוויית גורמה לנוסעים במחלקת עסקים ליעדים ארוכי טווח. מלבד הכנה מקצועית של מנות חדשניות מכל העולם, DO & CO ואוסטריאן איירליינס מתמקדות בשימוש במוצרים באיכות גבוהה.

מייקל טרסטל, המנהל המסחרי של אוסטריאן איירליינס: "עם הקסם הייחודי של הצוותים שלנו וחוויית גורמה בלתי נשכחת, נציע לנוסעים שלנו שירות ברמה גבוהה עם מגע אוסטרי מיוחד. סוף סוף, "השפים המעופפים" של DO & CO יהיו שוב חלק ממוצר מחלקת העסקים שלנו בטיסות ארוכות טווח".

Attila Dogudan, מנכ"ל חברת הקייטרינג DO & CO: "אנו שמחים ש"השפים המעופפים" חוזרים לטיסות אוסטריאן איירליינס כדי להכין את התפריטים הטריים שלנו בהתאם לרצונותיהם האישיים של הטסים."

בחודשים הראשונים של לוח טיסות הקיץ של אוסטריאן איירליינס, "השפים המעופפים" יאצרו את שירות מחלקת העסקים הנוכחי ביעדים ארוכי טווח. החל מקיץ 2023, נוסעי מחלקת עסקים בטיסות של אוסטריאן איירליינס יחוו שירות קייטרינג חדש לחלוטין.

קרדיט: יחצ אוסטריאן איירליינסקרדיט: יחצ אוסטריאן איירליינס

צילום: יחצ אוסטריאן איירליינסצילום: יחצ אוסטריאן איירליינס
צילום: אוסטריאן איירליינס יחצצילום: אוסטריאן איירליינס יחצ

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אוסטריאן איירליינס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: