אא

לטוס בכיף במחלקה ראשונה - הטיסות היקרות בעולם

מי שיכול להרשות לעצמו, או כרטיס הטיסה שלו ממומן ע"י החברה, בתמורה לעשרות אלפי דולרים מובטחת לו חוויה יוצאת דופן בטיסות ארוכות הטווח בחברות התעופה המובילות בעולם

במחלקה ראשונה באיתיחאד. צילום: shutterstock במחלקה ראשונה באיתיחאד. צילום: shutterstock

עם עליית מחירי הטיסה, ברוב המקרים הנוסעים משלמים קצת יותר עבור טיסות בשנת 2023.

עם זאת, ישנן כמה טיסות נבחרות הבולטות בעלותן הגבוהה במיוחד, וסביר להניח שהן נגישות רק למספר מצומצם של נוסעים בעלי תקציבים בלתי מוגבלים או כאלה הממומנים ע"י חברות עסקיות עשירות.

חברת התעופה הגרמנית ALPEN AIR, המציעה טיסות נוף מעל הרי האלפים, פרסמה תחקיר על כרטיסי הטיסה היקרים ביותר בטיסות מסחריות במחלקה ראשונה. בהתבסס על ניתוח עולמי מקיף של מחירי הכרטיסים במחלקה ראשונה, חשפה החברה את חמשת קווי הטיסה הישירים הלוך ושוב עם תג המחיר הגבוה ביותר.

להלן הטיסות היקרות ביותר במחלקה ראשונה בשנת 2023.

4. קתאי פסיפיק: לונדון - הונג קונג

נוסעי מחלקה ראשונה בנתיב לונדון - הונג קונג יבלו 12.5 שעות בשמיים לכל כיוון בעלות של 22,000 דולר. חוויית המחלקה הראשונה של קתאי פסיפיק מבטיחה את המיטה הרכה ביותר במטוס, מבחר מזון עטור פרסים ומערכת בידור טיסה משוכללת, בין השאר.

3. קוריאן אייר: ניו יורק - סיאול

קוריאן אייר מפעילה את האיירבוס A380 שלה בין ניו יורק לסיאול עם כרטיסים במחלקה ראשונה שמטפסים עד 28,000 דולר. הנוסעים יכולים לצפות למגוון של תוכניות בידור בטיסה, שיעזור להעביר את הזמן בטיסה של כמעט 16 שעות, כמו גם פרטיות מוחלטת ומושבים נעימים, ההופכים למיטה בלחיצת כפתור.

2. אמירייטס: לוס אנג'לס - דובאי

הנוסעים האקסקלוסיביים ביותר של אמירייטס יכולים לטוס מלוס אנג'לס לדובאי וחזרה תמורת תג מחיר של 31,000 דולר. הטיסה בת כמעט 16 שעות ב- A380כוללת גישה לחדר רחצה מיוחד בספא עם סבונים וקרמים בלעדיים, כמו גם מקלחת בריאות מאובזרת. הנוסעים יכולים אפילו לבקש מהדיילת האישית שלהם להפוך את הסוויטה לחלל שינה כדי להבטיח שיגיעו ליעד רעננים.

1. איתיחאד איירווייס: ניו יורק - אבו דאבי

אין ספק, זהו כרטיס הטיסה היקר בעולם. כרטיס טיסה לכיוון אחד יעלה לנוסע כ-66,000 דולר. רכישת מושב במחלקה ראשונה מניו יורק לאבו דאבי בטיסה של 12.5 שעות מעניקה מגוון הטבות: סוויטה בגודל 40 מ"ר בסיפון העליון של ה- A380הכוללת חדר שינה נפרד עם מיטת קווין סייז וחדר רחצה פרטי, כמו גם שירות נהג לשדה התעופה וסיוע קבוע מבאטלר אישי.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אמירייטסקתאי פסיפיקקוריאן אייראיתיחאד איירוויס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: