אא

פורים שמח ומבדח בטבע: פעילויות לכל המשפחה בגנים הלאומיים ובשמורות הטבע

מחפשים מה לעשות עם הילדים במהלך חופשת פורים שמתחילה מחר (ב')? רשות הטבע והגנים הלאומיים מזמינה למגוון פעילויות מיוחדות לפורים בטבע

גן לאומי אפולוניה. צילום: מנו גרינשפן גן לאומי אפולוניה. צילום: מנו גרינשפן

רשות הטבע והגנים מזמינה למגוון פעילויות לכבוד פורים בגנים הלאומיים ובשמורות הטבע ברחבי הארץ. אז מה מחכה לכם?

גן לאומי חמת טבריה - במקום תתקיים פעילות חווייתית "מִשֶּׁנִּכְנַס אַדָּר מַרְבִּין בְּשִׂמְחָה" בחגיגה של מסיכות ותחפושות .

גן לאומי בית אלפא - בגן תתקיים פעילות להכנת מסכות מאבני פסיפס צבעוני וססגוני בתשלום של 10 שקל. אפשר להתנסות בכתיבת כתב עברי קדום ולשחק במשחק גלגל המזלות. 

גן לאומי מגדל צדק - לצאת סיורי פריחה ולהיחשף להיסטוריה של המצודה הצלבנית המרהיבה ולנוף הצופה אל עבר גוש דן.

גן לאומי אפולוניה - תוכלו להצטרף למורי הדרך לסיור מונגש וללכת על השביל שעל מצוק הכורכר ולהתרשם מהפריחה האביבית הצובעת את האתר בגווני כחול, סגול וורוד. 

שמורת טבע חי בר כרמל - כחלק מחודש שמירת הטבע תוכלו לקחת חלק פעיל בהשבת בעלי חיים לטבע, לשמוע את הסיפורים על שמירת חיות הבר ולהכיר את המטפלים המסורים, הפקחים והמתנדבים או לצאת לסיור פריחה בעקבות האירוס הנצרתי.

גן לאומי ציפורי - להכיר את גן המקלט לצמחים בסכנת הכחדה ולפגוש צמחים נדירים. כמו כן, תוכלו להכיר את בית הגידול הייחודי של מינים רבים של צמחים וחיות בר. 

שמורת טבע עינות צוקים - לצאת לסיור צפרות אל ציפורי המדבר.

גן לאומי עין עבדת - להכיר את הנשר הענק והמאמצים להגן עליו, את הזנבן ואת שחור הזנב או לבקר בישוב הקדום בגן לאומי ממשית ולהכיר את נתיב דרכי הבשמים העתיקות.

אור כהן, מ"מ מנהל אגף שיווק ברשות הטבע והגנים: "איזה כיף יהיה לפגוש בחג הפורים את הילדים והמבקרים מגיעים ליהנות מהטבע במהלך החג לצד מזג אוויר נעים ונוח. לצד אירועי החג המסורתיים, ביקור בטבע הישראלי יעניק חוויה בלתי נשכחת שתעשיר את עולמכם ותספק חוויה מעשירה לכל המשפחה. רשות הטבע והגנים ערוכה לקבל את המטיילות והמטיילים הרבים, זכרו להקפיד על הליכה במסלולים המסומנים, נעלו נעליי הליכה נוחות, והצטיידו במים וכובע כדי לטייל בטוח, וכמובן אספו אחריכם את הפסולת ושמרו על הטבע שלנו נקי. חג פורים שמח לכולם".

מידע נוסף על הימים ושעות הפעילות של האתרים ברשות הטבע והגנים והרשמה ניתן למצוא באתר רשות הטבע והגנים. הרשמה מראש מבטיחה לנרשמים כניסה לאתרים.

 

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רשות הטבע והגנים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: