אא

מתחדשת: רשת מלונות בראון השיקה עיצוב ומיתוג חדשים למלון וילה בראון רוטשילד

מלון הבוטיק, שנרכש על ידי רשת בראון בשנת 2021 ועבר מתיחת פנים עיצובית ומיתוגית, מצטרף לאוסף קולקציית הווילות של בראון.ליאון אביגד, מבעלי מלונות בראון: "אנחנו לא זונחים את אהבתנו למלונות הבוטיק הקטנים והאורבאניים שלנו״

וילה בראון רוטשילד. צילום: מקס קובלסקי וילה בראון רוטשילד. צילום: מקס קובלסקי

רשת מלונות בראון משיקה בימים אלה מחדש את מלון וילה בראון רוטשילד בתל אביב. מלון הבוטיק - בן 19 חדרים שהוקם בבניין לשימור ברחוב יבנה משנת 1932 - עבר מיתוג מחדש ומתיחת פנים עיצובית.

מלון טאונהאוס נרכש על ידי בראון ב-2021 וכעת מצטרף לאוסף הווילות של בראון הכולל את וילה בראון ירושלים, וילה בראון מושבה בירושלים, וילה ברא

וילה בראון רוטשילד. צילום: מקס קובלסקיוילה בראון רוטשילד. צילום: מקס קובלסקי
ון ארמו באתונה ו-וילה בראון תל אביב ברחוב הירקון מול הים.

החדרים מאבוזרים במכונת נספרס, מיטות קווין סייז, טלוויזיה עם מסך LCD, שולחן עבודה, מקרר, מכונת קפה ועוד. בחלק מהחדרים מקלחת מפל ואף אמבטיה.

במלון ארבעה סוגי חדרים המתאימים לזוגות: אורבן מרתף אנגלי, קלאסיק, דילאקס עם מרפסת שמש פרטי וחדר סטודיו המשתרע על פני 40 מ"ר עם פינת ישיבה ומרפסת שמש פרטית המשקיפה אל העיר.

לובי המלון שופץ ועוצב מחדש כסלון קלאסי טובל בצמחיה. את ספריית האיקסים המפורסמת של בראון מחליף ארון עץ מושחר עם ויטרינות החושפות ספרי קריאה וחפצי נוי מקרמיקה וזכוכית שנאספו בשווקי פשפשים מקומיים. ספות וכורסאות מפוזרות בחלל על גבי אוסף אקלקטי של שטיחים על רצפת טראצו כולל וילונות קטיפה צהובים.

ליאון אביגד, מייסד ובעלים משותף של מלונות בראון: "לצד מלונות ואתרי הנופש הגדולים שהקמנו בשנים האחרונות בישראל וביוון, אנחנו לא זונחים את אהבתנו למלונות הבוטיק הקטנים והאורבאניים שלנו בפריים לוקיישנים בלב העיר. שיפצנו את הווילה הקסומה והענקנו לה נגיעות של בית מעוצב ויוקרתי, ממש על שדרות רוטשילד. המיקום המרכזי של המלון מהווה נקודת מוצא מושלמת לאורחים המבקשים להרגיש מקרוב את האווירה התל אביבית, כאשר מיטב המסעדות, הברים, הגלריות ובתי הקפה ממוקמים ממש צעדים מהווילה. הכי בראון שיש".

מחיר ללילה זוגי: בהנחת חורף של 20% (+ 5% הנחה קבועה באתר): החל מ-600 שקל.

וילה בראון רוטשילד. צילום: מקס קובלסקיוילה בראון רוטשילד. צילום: מקס קובלסקי

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רשת מלונות בראון

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: