אא

אכול ושתה כי מחר נפליג: NCL משיקה סדרת "פגוש את הייננים" באוניות החדשות

מדובר בתוכנית בהשתתפות ייננים ומומחי קולינריה בעלי שם עולמי המביאים את הידע והמומחיות שלהם לקבוצה קטנה של אורחים על סיפון האוניות החדשות של NCL. כל הפרטים

פגוש את הייננים. צילום: יחצ NCL פגוש את הייננים. צילום: יחצ NCL

נורוויג'יאן קרוז ליין (NCL) חשפה היום (א') את ההרכב של סדרת 'פגוש את הייננים' (Meet the Winemaker) שלה. מדובר בתוכנית בהשתתפות ייננים ומומחי קולינריה בעלי שם עולמי המביאים את הידע והמומחיות שלהם לקבוצה קטנה של אורחים על סיפון האוניות החדשות של NCL.

סדרת Meet the Winemaker מספקת לחובבי יין ופודיז בכל רמות המיומנות הזדמנות ליצור קשר עם ייננים באמצעות סמינרים ופעילויות שונות. התוכנית מציעה לאורחים טעימות יין, ארוחות ערב בזוגות יין, הדגמות קולינריות אינטראקטיביות ומפגשים וקבלת פנים על הסיפון. האורחים יכולים גם לרכוש יינות על הסיפון.

הארי זומר, נשיא ומנכ"ל נורוויג'ן קרוז ליין: "סדרת 'פגוש את הייננים' שלנו חוזרת וטובה יותר מאי פעם. בכל שנה אנחנו שואפים לשדרג את החוויה האקסקלוסיבית הזו ואני מאמין שעשינו בדיוק את זה כשאנחנו נכנסים לשנה השביעית של התוכנית עם הרכב אורחים מרשים. הפלגות ייחודיות אלו מציעות הזדמנות נדירה להיחשף אחד על אחד לייננים המוערכים ולאוסף היינות שלהם, כל זאת תוך ביקור במספר יעדים והנאה מחופשה בלתי נשכחת".

תוספת ראויה לציון לסדרה  השנה כוללת את האורחת המיוחדת אמה ווקר. ווקר, מאסטר בלנדר בג'וני ווקר, הדרגה הגבוהה ביותר באומנות הוויסקי, השקיעה למעלה מעשור בשכלול תהליכי הייצור, ההבשלה והערבוב של הוויסקי. היא מובילה את צוות מומחי הוויסקי של ג'וני ווקר שבסיסו במנסטרי, סקוטלנד, שם יש לה גישה ליותר מ-10 מיליון קופסאות של ויסקי סקוטי מתבגר. היא תצטרף לקרוז בצפון אירופה ב-17 בספטמבר 2023 בספינה החדשה של NCL – ה'נורוויג'יאן פרימה, לקרוז ג'וני ווקר הראשון אי פעם של NCL, שבו האורחים יכולים ללמוד את ההיסטוריה של מותג  הוויסקי הוותיק.

זאת ועוד, לתכנית מצטרפת גם השפית אשלי ברנמן, שהחלה את הקריירה שלה בלימודים במכון הקולינרי לה קורדון בלו ועבדה עבור שפים מפורסמים רבים, כולל גורדון רמזי בתוכנית הלהיט "מאסטר שף". כעת, היא משמשת כשפית הבכירה של בקר אנגוס מוסמך, אחד ממותגי הבשר המובילים. היא תצטרף ליינן החוזר אנטון יו הידלגו להפלגה ב-9 ביולי 2023 על סיפון 'נורוויג'ן אנקור' (Norwegian Encore) לאלסקה כדי להוסיף מרכיב קולינרי לחוויית 'פגוש את הייננים'.  

היינן מיגל טורס, שהיה חלוץ נטיעת קברנה סוביניון בספרד ויצר את "Mas la Plana" ב-1970, יערוך גם הוא את הופעת הבכורה שלו בתוכנית הקולינרית על סיפון המסע של 'נורוויג'ן אנקור' למזרח הקריביים ב-9 באפריל 2023. ליקב המשפחתי 'מיגל טורס צ'ילה' יש נוכחות בלמעלה מ-100 מדינות והוא ביסס את עצמו במהלך ה-30 השנים האחרונות כאחד היצרנים העיקריים של יינות איכות ומחויבות לאחריות סביבתית וחברתית.

"לאורחים תהיה הזדמנות להתענג על חוויות קולינריות ייחודיות בחסות המותג Angus Beef על סיפון ההפלגות לאלסקה. עם כל מנה בשילוב עם יין, הם ילמדו מסומלייה אמן, תוך שהם נהנים מכמה מסוגי בשר בקר. NCL משרתת בגאווה את מותג בשר האנגוס המאושר ב-Cagney's Steakhouses ברחבי הצי", נמסר. 

ההרכב המלא של סדרת "פגוש את הייננים" לשנת 2023 כולל:

  • 2 באפריל 2023 – 'נורוויג'יאן בליס' (Norwegian Bliss), ריברה המקסיקנית: בהשתתפות שף סלבריטאי זוכה פרסים ואישיות טלוויזיונית אהרון סאנצ'ז
  • 9 באפריל 2023 – 'נורוויג'יאן אנקור' ((Norwegian Encore, מזרח הקריביים: בהשתתפות היינן מיגל טורס מהדור הראשון.
  • 22 באפריל 2023 – 'נורוויג'יאן בליס', אלסקה: עם היינן סלבטורה פרגאמו מאחוזת איל בורו בטוסקנה, איטליה, המייצר יינות ברמה עולמית.
  • 10 ביוני 2023 – 'נורוויג'יאן בליס', אלסקה: בהשתתפות  דומיין  ברונס דה רוטשילד לאפיט ארוחת יין, בהנחיית אורחת מיוחדת: דיאן פלמנד.
  • 9 ביולי 2023 – 'נורוויג'יאן אנקור', אלסקה: בהשתתפות  אנטוניו הידלגו מבית השרי הספרדי המוכר בעולם, בודגאס הידלגו לה גיטאנה, והשפית הבכירה של אנגוס בקר אשלי ברנמן.
  • 17 בספטמבר, 2023 –'נורוויג'יאן פרימה', צפון אירופה: בהשתתפות אמה ווקר, מאסטר בלנדר בג'וני ווקר.
  • 22 באוקטובר, 2023 – 'נורוויג'יאן אסקייפ' (Norwegian Escape), ברמודה: בהשתתפות  מייקל מונדבי מאחוזת משפחת מייקל מונדבי.
  • 28 באוקטובר, 2023 – 'נורוויג'יאן ג'וי' (Norwegian Joy), מערב הקריביים: בהשתתפות ז'ראר ברטרנד, יינן השנה לשנת 2023  מטעם "עסקי המשקאות"
  • 29 באוקטובר, 2023 - 'נורוויג'יאן אסקייפ', ברמודה: בהשתתפות רנדי אולום ממשפחת קנדל-ג'קסון.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: NCL

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: