אא

טייסי אל על לא נרשמו להטיס את רה"מ בנימין נתניהו לאיטליה

אל על ערכה מכרז בין טייסיה להטסת רה"מ לאיטליה. אף טייס לא נרשם להטיס את הטיסה האמורה. תגובת אל על: "לאורך שנות קיום המדינה הטיסה אל על ראשי מדינה למשימות מדיניות ותוסיף לעשות כך גם בעתיד ככל שיידרש״

בנימין נתניהו. צילום: 123rf בנימין נתניהו. צילום: 123rf

טייסי חברת אל על מחרימים את ראש הממשלה, בנימין נתניהו: במכרז שהחברה פרסמה להטסת ראש הממשלה לביקור באיטליה, אף טייס מצי המטוסים בואינג 777 של אל על לא נרשם במכרז שהחברה פרסמה כאמור. זאת, למעט טייס אחד שנרשם תחילה ולאחר מכן הסיר את המועמדות שלו.

גורמים באל על, שצריכה לגייס לטיסה האמורה שני טייסים, מעריכים שבסופו של דבר ימצאו הטייסים שיטיסו את ראש הממשלה.

כזכור, בסוף השבוע טייסים מ-4 חברות התעופה הישראליות הוציאו מכתב משותף על התנהלות הממשלה תחת הכותרת "מתנגדים להפיכה המשטרית״. מכתב כתבו הטייסים: ״אנו החתומים מטה, קבוצה גדולה של טייסי חברות התעופה הישראליות, בהווה ובעבר, רואים במהלך החקיקתי בו נוקטת ממשלת ישראל, איום ממשי ומידי על אופייה של מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית הנשענת על עקרונות מגילת העצמאות, מהלך זה אף טומן בחובו סיכון ממשי לאנשי קבוצה זו, שרבים מחבריה משרתים ושירתו כלוחמים בצה"ל ומתוקף תפקידם כטייסי חברות תעופה נדרשים לשהות במדינות שונות ברחבי העולם, ובעתיד הקרוב עלולים להיות חשופים לתביעות מצד גופים בינלאומיים".

על המכתב האמור חתומים מעל 350 טייסים בעבר ובהווה של אל על, ארקיע, ישראייר וצ'אלנג'.

מחברת אל על נמסר בתגובה: ״נושא איוש טיסת רה"מ טרם הסתיים, בין היתר, בשל מיעווט טייסים כשירים בצי 777. אנו פועלים לאיוש טיסה זו וטיסות נוספות שטרם אוישו זאת בהתאם לנהלי החברה כפי שעשינו אין ספור פעמים בעבר. לאורך שנות קיומה של המדינה הטיסה חברת אל על את ראשי המדינה למשימות מדיניות חשובות והיא תוסיף לעשות כך גם בעתיד ככל שיידרש״.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל עלראש הממשלה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: