אא

בפעם התשיעית: רשת המלונות ערכה את אירוע 'פתאל רוק פסטיבל'

האורחים נהנו מהופעות של האומנים הגדולים בישראל, שהציגו חיבורים מוזיקליים מסקרנים. אביה מגן, מנכ"לית פתאל ישראל: "רשת מלונות פתאל מאז ומתמיד שמה לנגד עיניה את החיבור לעולמות התרבות בכלל והמוסיקה בפרט"

קרדיט: עזרא לוי קרדיט: עזרא לוי

פתאל רוק פסטיבל שכבר הפך למסורת מוזיקלית של ממש באילת ונודע בזכות החיבורים המיוחדים בין האומנים המובילים, התקיים בסופ"ש האחרון (2-4.3, חמישי- שבת) בפעם התשיעית ב'ארמונות הרודס' באילת, בהפקתו של רוני אטיאס.

דוד פתאל יו"ר ומייסד רשת המלונות הישראלית הבינלאומית פתאל ואביה מגן, מנכ"לית הרשת בישראל, קיבלו את האורחים, שהגיעו ליהנות מהופעות מצוינות, שכללו כמה חיבורים מסקרנים, כמו אביב גפן הרוק סטאר הנצחי שהזמין לבמה את ריקי גל "אני כל כך מתרגש שאני סוף סוף על במה אחת עם מבצעת שעשתה לי בית ספר ועדיין עושה" בביצוע משותף מצוין לשירים, 'ילד אסור ילד מותר', 'היי שקטה' ו'מקום לדאגה', שכתב אביו יהונתן גפן, אותו הקדיש גפן לאזרחים על רקע המצב במדינה.

את השירים, 'סוף העולם' ועכשיו מעונן' הקדיש לחברי הכנסת ואמר, "פחות עוצמה יהודית ויותר עוצמה ישראלית" וגם, "אנחנו ננצח, נחזיר את ישראל לשפיות".

גפן גם השמיע את קולו סולו עם לא מעט שירים מהרפרטואר שלו והצחיק לא פעם את הקהל, כשצחק על עצמו, למשל שסיפר שהיה שופט ריאלטי לפני שהפך למוכר רהיטים (עם קריצה לפרסומת שעשה לאחרונה), או על הסרט שעשה סטטיק על בן אל וסיפר לקהל: "היינו חברים מאוד צעירים, היום אנחנו בריב גדול, מגיעים בכמה ואנים להופעה. השירים אמרנו שכתבנו ביחד הם שירים שלי, אבל, בבמה יש מג'יק במה שקורה פה בינינו, חברים קבלו את ערן מיטלמן.....".

ולבסוף, כשפנה לקהל ואמר: "אשמח נורא להכיר מישהי שפנויה ושרוצה בי. בי. לא במורשת שלי. אני פנוי חברים, אבל עוזב מחר".

לבסוף העלה גפן את מיכה שיטרית לבמה בהפתעה לביצוע השיר: 'אין זמן'

החברים של נטאשה, שנתנו הופעה שלהם עם הלהיטים, 'בדקה אחת שפויה', 'יש זמן', על קו הזינוק', 'נאמר כבר הכל' ועוד וגרמו לקהל להצטרף אליהם א-לה המנון.

רמי וריטה בהופעה ראשונה מאז שהפכו לסבא וסבתא של נכדם הראשון, יונתן, מבתם המשותפת משי קליינשטיין. שנתנו הופעה מצוינת עם כל הלהיטים שלהם, 'ימים התום', 'צעיר לנצח', 'שביל הבריחה', 'תפוחים ותמרים', 'מתנות קטנות' ועוד ולא נשארו אדישים למצב במדינה כשרמי פנה לקהל ואמר, "אנחנו רוצים להגיד שמה שאנחנו עושים, כבר תכף מחצית מהחיים שלנו, אנחנו עושים מאהבה גדולה. המוזיקה הזו היא מה שנקרא קירוב לבבות. מה שהעולם שלנו צריך כל כך כל כך, את קירוב הלבבות הזה, אז אנחנו מתפללים שמאיפה שאנחנו באים וממה שאנחנו עושים, יכול לפחות להיווצר איזשהו זרע נוסף של טוב בתוך עולם מאוד מאוד מסוכן שנמצא סביבנו. ומאחלים לנו כעם שנהיה יותר בריאים ושלא נוותר על עצמינו.

וריטה הוסיפה, "נראה לי שאתה ואני הוכחנו שאפשר להתאחד גם אחרי דעות חלוקות. ואם זה אפשרי, הכל אפשרי" ורמי אישר, "בדיוק, לגמרי".

רמי וריטה. צילום: עזרא לוירמי וריטה. צילום: עזרא לוי

דני (סנדרסון), גידי (גוב) וחברים (אפרים שמיר, מזי כהן ואלון אולארצ'יק) שמופיעים לראשונה מאז שחברם הטוב, יצחק קלפטר, שותפם לכוורת, הלך לעולמו, הקפיצו את מאות האנשים לצלילי 'אלף כבאים', 'ערב אבוד', 'נתתי לה חיי', 'יו יה' ועוד מהרפרטואר שגדלנו עליו וכשהגיעו לדון קישוט, מזי כהן כ"כ התרגשה עד שהחלה לדמוע על הבמה ובקושי יכלה להמשיך לשיר.

להקת טיפקס שכיכבה לאחרונה במלאת 30 שנה ללהקה, אירחה את מרגול עם ביצועים משותפים לשירים כמו, 'סמי וסוסו', 'בתוך נייר עיתון', 'פרח השכונות', ריקוד עמבה' ולהיטים קצביים נוספים שהפכו את ההופעה לחגיגה גדולה ושמחה.

מוניקה סקס שאירחו את איפה הילד והג'ירפות, ביצעו את הלהיטים שלהם, 'פצעים ונשיקות', 'אבסורד-וואו', 'חור בלב', 'מה שעובר עלי', לבן בחלום שחור'  ו'על הרצפה', שעלו  לבמה והחזירו את הקהל במנהרת הזמן לנייטיז .

גלעד כהנא מהג'ירפות צחק עם הקהל שאת השיר, 'חור בלב' הוא כתב עם סטינג אחרי שנפרדו מאותה בחורה.

דני,גידי וחברים. צילום: עזרא לוידני,גידי וחברים. צילום: עזרא לוי

אביב גפן וריקי גל. צילום: עזרא לויאביב גפן וריקי גל. צילום: עזרא לוי

אביה מגן, מנכ"לית פתאל ישראל: "רשת מלונות פתאל מאז ומתמיד שמה לנגד עיניה את החיבור לעולמות התרבות בכלל והמוסיקה בפרט. 'פתאל רוק פסטיבל' מתקיים כבר 9 שנים ובשל תכניו האיכותיים והצלחתו הרבה הפך למסורת. אנו שמחים להעניק נופש עם ערך מוסף של זיכרונות מרגשים שנשארים עם האורחים שלנו הרבה אחרי שהחופשה מסתיימת".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רשת מלונות פתאל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: