אא

״על נשים ונעליים״: תערוכה לרגל יום האישה הבינלאומי

התערוכה, של מעצב הנעליים קובי לוי, תחשוף עיצובים שונים של נעלי עקב אשר יתארו נקודות במסע ההיסטוריה הנשית, ישראלית ועולמית ותאיר על הנושאים בהן מגדר היה או עדיין מהווה עניין

צילום: שי בן אפרים צילום: שי בן אפרים

לרגל חגיגות יום האישה הבינלאומי ב-8 למרץ תיפתח תערוכה חדשה לקהל הרחב, למשך שבוע ימים, הנקראת: "על נשים ונעליים", בעופר רמת אביב, מקבוצת קניוני עופר.   

התערוכה, של מעצב הנעליים קובי לוי, תחשוף עיצובים שונים של נעלי עקב אשר יתארו נקודות במסע ההיסטוריה הנשית, ישראלית ועולמית ותאיר על הנושאים בהן מגדר היה או עדיין מהווה עניין החל מתחומים מקצועיים ועד תכונות אישיות ועל אף זאת, נשים פרצו דרך.

קובי לוי יוצר התערוכה, מעצב נעליים בעל גישה רעיונית ואמנותית לעיצוב.  בשנת 2010 נחשפו נעליו של קובי לוי לראשונה כאשר הועלו תמונות של הנעליים לעמוד אינטרנטי פשוט. התמונות החלו לקבל תגובות רבות, בקשות לצילומים, הזמנות להשתתפות בקליפים ובתוכניות טלוויזיה, הצעות לתערוכות בכל העולם ועוד...

נעליו של לוי הופיעו בבמות הנחשקות בעולם החל ממגזינים בין לאומיים כמו CNN.com , Vogue Italy, The Telegraph ועד קליפים של זמרות גדולות כמו ליידי גאגא ופרגי. 

ביולי 2011 נפתח הסטודיו Kobi Levi Footwear Art   וחנות אינטרנטית בה ניתן להזמין את דגמי הנעליים. כל הנעליים מפוסלות ומיוצרות בעבודת יד בסטודיו בת"א ומוצעות במהדורה מוגבלת של עד עשרים זוגות בלבד.

התערוכה פתוחה לקהל הרחב ללא תשלום, החל מה 07.03 עד ה 14.3 בעופר קניון רמת אביב.

צילום: שי בן אפריםצילום: שי בן אפרים

 

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות:

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: