אא

ארקיע במיזם חדש: תיירות ולייף סטייל עם עומר נודלמן

נודלמן תוביל את קמפיין הבריכות הפרטיות של ארקיע, במסגרתו תציע החברה בתי מלון יוקרתיים בהם יש בריכות פרטיות המתאימות למשפחות, זוגות ומסיבות

 צילום: עידו וכטל צילום: עידו וכטל

עומר נודלמן נבחרה להוביל את קמפיין הקיץ של ארקיע ותשמש כפרזנטורית הראשית של חברת ארקיע.
החברה תוביל השנה קו המקשר את עולם החופשות כחלק מעולמות הסטייל ונודלמן תייצג את קולקציית היעדים הייחודית של ארקיע לעונת 2023.

נודלמן תוביל את קמפיין הבריכות הפרטיות של ארקיע, במסגרתו תציע החברה בתי מלון יוקרתיים בהם יש בריכות פרטיות המתאימות למשפחות, זוגות ומסיבות.
קו זה מתחבר גם ליעדי ארקיע החדשים; פלמה דה מיורקה, פאפוס, מונטנגרו, זנזיבר, ניס, מיקונוס, פרוטארס בקפריסין, קורפו, זלצבורג, ברלין.

לדברי תמר גרזון, סמנכלית השיווק והדיגיטל של ארקיע: ״עומר נודלמן היא הבחירה המושלמת לקידום היעדים החדשים של ארקיע, היא מחברת את ארקיע לקהלים רבים ומייצגת ווייב עדכני המתחבר למגוון היעדים והחופשות החדשים שארקיע מקדמת מעבר ליעדים הסטנדרטיים: הופעות של אומנים ברחבי העולם, חבילות ספורט של המשחקים המובילים וחבילות קונספט ייחודיות״.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ארקיע

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: