אא

מנהלת מרכז הזמנות של פתאל: "הטמענו תהליכים המשפרים משמעותית את השירות"

חברת התוכנה TSG הקימה עבור רשת מלונות פתאל מרכז ניהול קשרי לקוחות בעסקה המוערכת בכ-3 מיליון שקל. TSG: "המערכת שהוטמעה מאפשרת ניתוב מהיר ויעיל של השיחות אל נציגי השירות"

מרכז שירות לקוחות פתאל. צילום: יחצ מרכז שירות לקוחות פתאל. צילום: יחצ

חברת TSG המספקת שירותים ופתרונות תוכנה, סיימה לפני מספר שבועות את הקמת מרכז ניהול קשרי לקוחות החדש של רשת מלונות פתאל באשדוד. מ-TSG נמסר כי העסקה מוערכת בכ-3 מיליון שקל. 

מירב סוברנו, מנהלת מרכז הזמנות ונופש פתאל: "רשת מלונות פתאל ששמה לנגד עיניה את חווית האורח, מרגע תכנון החופשה ועד לסיומה, ממשיכה להוביל בתחום הדיגיטל והאוטומציה ומטמיעה תהליכים המשפרים משמעותית את השירות. אני סמוכה ובטוחה כי מרכז ה-Contact Center שהקמנו יתרום רבות הן לחוויית האורח והן למערך ההזמנות".  

דניאלה בן יהודה, מנהלת פרויקטים אסטרטגיים בחברת TSG: "בפתאל בחרו במערכת עולמית שתספק תשתית טכנולוגית מתקדמת לשדרוג חוויית ורמת השירות ללקוח. בסופו של דבר, מערכת ה-Contact Center שהוקמה עבור פתאל, מאפשרת ניתוב מהיר ויעיל של השיחות אל נציגי השירות ומספקת למנהלי המוקד תמונת מצב מדוייקת לגבי העומסים במוקד בזמן אמת וכלים לטיפול בעומסים אלו בכדי לעמוד ביעדי השירות ולוודא חוויית שירות איכותית ומהירה יותר. אחד האתגרים המרכזיים בניהול הפרויקט היה הדחיפות והמהירות בה נדרשה TSG להקים את המערכת - פרק זמן מאתגר של 4 חודשים בלבד בו עמדה בהצלחה. במסגרת הכלים שנציגי השירות של פתאל מקבלים לידיהם במערכת החדשה, מונגשים להם נתונים רבים שלא היו זמינים במערכות הקודמות כגון היכולת לעקוב אחר מהלך השיחה מקצה לקצה, גמישות באפשרויות המענה ללקוחות, שילוב מרכיבי אוטומציה של המערכת במקום פעולות ניהול ידניות ועוד".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רשת מלונות פתאל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: