אא

מלון הפאר של דובאי בחידושים גסטרונומיים: כל מה שכדאי לדעת על הבראנצ'ים הכי שווים

באתר הנופש המפנק תמצאו מגוון רחב של אפשרויות גסטרונומיות: החל ממסעדות משובחות ועד בתי קפה וברים נינוחים. כיום יש יותר מ-30 מסעדות לבחירה, כל אחת עם המטבח והאווירה הייחודיים לה. הנה כמה מהחידושים

צילום: יחצ אטלנטיס צילום: יחצ אטלנטיס

אטלנטיס דה-פאלם בדובאי הוא בחירה מצוינת למטיילים שאוהבים נוף טוב, שירות מפנק אך בעיקר אוכל גסטרונומי מעולה. בין אם אתם מתכננים להגיע לחופשה באטלנטיס דה-פאלם, או רק לארוחה – הנה כמה מהחידושים הגסטרונומיים באטלנטיס מהחודש האחרון, שכדאי לכם להכיר:

דובאי פינת דרום אמריקה: הבראנץ' החדש של En Fuego

מסעדת En Fuego יוצאת בבראנץ' חגיגי חדש: Vida Del  Carnival, שיתקיים בכל שבת. הבראנץ' בן ארבע השעות מתחיל בשעה 13:00 ומציע לאורחים תפריט מפתה ואינסטגרמי, משקאות תיאטרליים ייחודיים והופעות מטריפות. הבראנץ' כולל מופע, שעתיד להפוך לחביב בקרב הנהנתנים של דובאי ומתחיל בכך שדון פואגו מוסר לאורחים את המפתח למסיבה, פותח כלוב טקילה במרכז כל שולחן כדי להיכנס לרוח הקרנבל. בדיוק כמו בריו, אזורים סביב אן פואגו יציגו תחנות בישול חיות של מטבח דרום אמריקאי מענגים, שכל אחד מארח אזור מיני-מסיבות משלו עבור האורחים.

השוהים בבראנץ' יכולים להתפנק עם מנות מעוררות תיאבון כמו סביצ'ה מעושן, סלט מאצ'ו פיצ'ו, פטקון קצר ריב, טאקו בטטה, פריטים מהגריל לרבות בשר בקר ובס ים, כמו גם צ'יפס אמזונס, אורז קוקוס ותפוחי אדמה קולומביאניים.

צוות הבדרנים של En Fuego יוצרים את האווירה המחשמלת, מביאים את הבלתי צפוי עם מוזיקה קופצנית, תהלוכות מאולתרות, ריקודי סמבה ומופע צילומי טקילה של Tiki-La כדי להתחיל את המסיבה באמת. אורחי הבראנץ' יכולים להצטרף לכיף ולצלם תמונה מידית, עם אביזרים ותלבושות, ולהתווסף לקיר התהילה שבמקום.

האורחים יכולים לבחור מתוך חבילה ללא אלכוהול או אלכוהול, הכוללת מבחר בלתי מוגבל של משקאות חריפים, בירות, יינות, סנגרייה ומרגריטות. מי שרוצה להעלות את החוויה יכול לבחור בחבילה הנוצצת, הכוללת יין מבעבע זורם חופשי.

עלות: החל מ-350 דירהם לאדם.

צילום: יחצ אטלנטיסצילום: יחצ אטלנטיס

הופעה ובראנץ' על חוף ה-Sunkissed

הבראנץ החגיגי של אטלנטיס חוזר לחוף והפעם ל-Sunkissed - מדי יום ראשון בין השעות 12:00-15:00 ויכלול מבחר מנות מעוררות תיאבון. השוהים בבראנץ' יכולים לבחור מנה עיקרית של דניס בגריל ים תיכוני, סטריפלון אוסטרלי שחור אנגוס או ריזוטו כמהין וכרישה, ולאחר מכן יוגש להם מגוון קינוחים, כולל עוגת גבינה לימון, לחם קופים פאנקי ומוס שוקולד. כסאות נוח ליחיד כלולים בבראנץ' לאורחים בני 21+, עם אפשרות לשדרוג למיטת סקיי, מיטת יום או ביתן.

מתי? ימי ראשון, 12:00 עד 15:00

עלויות: 350 דירהם לחבילה ללא אלכוהול, 500 דירהם עבור חבילת אלכוהול

*אורחים בני 21+ כוללים גישה לבריכה ולחוף. אורחים מתחת לגיל 21 יכולים להצטרף לבראנץ' במסעדת WHITE Beach או במרפסת בלבד

צילום: יחצ אטלנטיסצילום: יחצ אטלנטיס

חגיגת יום טריק הקדוש בסגנון אירלנד ב-Wavehouse

הבראנץ' החגיגי לכבוד "יום פטריק הקדוש" יתחיל ב-11 במרץ ויימשך עד ה-19, בחגיגה שכולה משקאות ומנות בהשראה אירית, כמו גם ממוזיקה אירית מסורתית בשלוש מסעדות נופש פופולריות באתר: Wavehouse, Seafire Steakhouse & Bar ו- Saffron Brunch.

כך למשל מסעדת ה-Wavehouse תחגוג את יום פטריק הקדוש, עם מבחר גדול של מנות איריות אהובות כמו גינס וג'יימסון, קורנדביף עם תפוחי אדמה אדומים ומבחר פשטידות איריות, לצד עוגת גבינה עם בייליס וגלידת וניל ופודינג ברד מענג עם שוקולד מריר וקרם וויסקי אירי ועוד. אך לא רק תפריט אירי, גם הפתעות כמו צילומי גינס לתינוקות וקוקטייל ג'יימסון מיושן יחכו לאורחים. המסעדה תהיה מקושטת בירוק, והולכי כלונסאות בתלבושות איריות מסורתיות יסתובבו וייצרו אווירה תוססת וחגיגית – ואפילו הקטנטנים ייהנו מציורי פנים חגיגיים. בנוסף, הלהקה תופיע מדי ערב באווירה מזמינה ומהנה.

מתי? 11-19 במרץ, בין 12:00 עד 01:00 בלילה

עלויות: מנות במבחר אישי, החל מ-40 דירהם במסעדת ה-Wavehouse, 595 דירהם לחבילה כולל אלכוהול במסעדת Saffaron ו-850 דירהם לזוג כולל סטייק עסיסי ושתייה במסעדת Seafire Steakhouse & Bar.

הבראנץ' בחלל החדש של נובו דובאי המשקיף על אי הדקל

הבראנץ' המשובח של המסעדה ששמה הולך לפניה, "נובו", יהיה בלוקיישן החדש בקומה -22  אליו עברה לאחרונה, לאחר 15 שנה, בכתר של אטלנטיס דה-פאלם. הבראנץ' של "נובו" יציע לאורחיו חוויה קולינרית אולטימטיבית עם תפריט חדש, עמדת בישול בלייב וחבילות VIP. הקונספט המרענן של הבראנץ' כולל מנות פרואניות יפניות חדשניות וחבילה "אולטרה-יוקרתית" חדשה עם שמפניה זורמת באופן חופשי ועגלת קוויאר. לצד המנות הייחודיות מפורסמות בעולם, אורחי הבראנץ, ייהנו מתקליטן שיספק פסקול סוער לשעות אחר הצהריים וחוויה קולינרית בלתי נשכחת.

צילום: יחצ אטלנטיסצילום: יחצ אטלנטיס

הבראנץ' יתקיים מדי שבת בין השעות 12:30-15:30 ויתחיל עם מבחר בלתי מוגבל של מנות ראשונות קרות עם קלאסיקות כמו סשימי צהוב עם ג'לפניו וסשימי בסגנון מודרני. האורחים יכולים לחוות את תחנת הבישול החי ואת החוויה האינטראקטיבית בסושי בר הכולל מנות כמו: סלמון קראשי סו מיסו, צדפה עם רוטב נובו, סושי ורולים מפורסמים של נובו. המנות הראשונות הן רק טעימה אחריה יגיעו מנות עיקריות פנטסטיות, כולל מיסו בקלה שחור האגדי, טמפורה שרימפס רוק ועוד. הבראנץ' יסתיים בנימה מתוקה עם מבחר קינוחים נרחב, כולל גלידת מוצ'י, עוגת גבינה נובו ופירות העונה מגוונים.

השוהים בבראנץ' יוכלו לשלב את המסע הקולינרי עם חבילה ללא אלכוהול או אלכוהול, הכוללת קוקטייל קבלת פנים, יין מבעבע זורם חופשי, יין אדום, לבן וורוד, וכן סאקה הבית, בירה יפנית, קוקטיילים, תה, קפה ומיצים. אורחים המחפשים קצת יותר יוקרה יכולים לשדרג לחבילת שמפניה וקוויאר ללא הגבלה ותוספת של עגלת הקוויאר, המציעה לסועדים מבחר מנות ייחודיות הכוללות קוויאר מענג בכל ביס.

מתי? כל יום שבת, בין השעות 12:30-15:30

עלות: חבילות החל מ-575 דירהם לאדם ועד ל-795 דירהם לחבילת VIP כולל שמפניה וקוויאר. ילדים מוזמנים להצטרך החל מ-275 דירהם.

צילום: יחצ אטלנטיסצילום: יחצ אטלנטיס

צילום: יחצ אטלנטיסצילום: יחצ אטלנטיס

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אטלנטיס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: