אא

גם בריטניה תציג תוכנית ויזה אלקטרונית (ETA) לתיירים החל מחודש אוקטובר

בדומה לארצות הברית (Esta) ולאיחוד האירופי (Etias) בריטניה הודיעה על הפעלה מדורגת של מערכת מידע והרשאת כניסה אלקטרונית לתיירים, שאינם זקוקים לוויזה

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

בריטניה הודיעה כי תתחיל להפעיל את תוכנית ההרשאות האלקטרוניות שלה (ETA) עבור תיירים נכנסים בחודש אוקטובר, ותרחיב אותה במהלך 2024.

ה-ETA יידרש בתחילה ממבקרים מקטאר בחודש אוקטובר, ומחודש פברואר 2024 גם ממבקרים מבחריין, כווית, עומאן, ערב הסעודית, איחוד האמירויות הערביות וירדן.

הצגת התוכנית מגיעה לאחר שהאיחוד האירופי הציג מערכת מידע ואישור נסיעות (Etias) עבור מבקרים מורשים מחוץ לאיחוד האירופי, כולל בריטניה, שתופעל ב-2024, בעלות של 7 אירו.

גם ארה"ב מפעילה זה מכבר מערכת אלקטרונית דומה לאישור נסיעות (ESTA) עבור כל המבקרים ממדינות, שאזרחיהן אינם זקוקים לוויזה, בעלות של 21 דולר.

משרד הפנים הבריטי ציין: "העלות של ETA תהיה דומה לתוכניות בינלאומיות אחרות, ואנשים יוכלו לבצע ביקורים מרובים בבריטניה במהלך תקופה של שנתיים. התוכנית גם תחזק עוד יותר את הגבול שלנו באמצעות בדיקות ביטחוניות חזקות על כל מבקר עוד לפני הגעתו לבריטניה".

כחלק מתהליך הבקשה, אנשים יצטרכו לספק פרטים ביומטריים ולענות על סדרה של "שאלות התאמה".

התוכנית החדשה תחליף את התוכנית הנוכחית של ויתור ויזה אלקטרונית (EVW) למבקרים ממדינות המפרץ, שחייבה אותם לשלם עלות גבוהה עבור ביקור חד פעמי.

משרד הפנים גם מבהיר: "מבקרים מאירופה וממדינות אחרות, כמו אמריקה ואוסטרליה, (וגם ישראל, כמובן. ד"א) אינם צריכים כרגע להגיש בקשה כלשהי לביקור בבריטניה, אך זה ישתנה עם הצגת מערכת ה-ETA".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: האיחוד האירופיבריטניהETIAS

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: