אא

רשת מלונות ריץ קרלטון נוחתת בפוקט

המלון החדש ימוקם במרחק קצר מהעיר העתיקה של פוקט ויציב ״רף חדש לאירוח יוקרתי באי החלומות של תאילנד, מציינים ברשת מריוט. ריץ קרלטון פוקט, יציע 182 חדרי אירוח, סוויטות ווילות פרטיות, החל משטח של 50 מ"ר

ריץ קרלטון בפוקט יוקם במקוםWestin Siray Bay, Phuket. צילום: Shutterstock ריץ קרלטון בפוקט יוקם במקוםWestin Siray Bay, Phuket. צילום: Shutterstock

רשת מריוט מגיע לפוקט.

רשת המלונות תשיק את מלון ריץ קרלטון, מותג היוקרה האייקוני שלה בפוקט, תאילנד בעקבות החתימה על הסכם עם Asset World Corporation (AWC).

ההסכם מציג תוכניות לשיפוץ אסטרטגי ומיתוג מחדש של אתר הנופש והספא הקיים Westin Siray Bay, Phuket. ריץ קרלטון פוקט, שצפוי להיפתח בשנת 2025, יציב רף חדש לאירוח יוקרתי באי, מציינים ברשת מריוט.

עם מיקומו השליו והמבודד על החוף המזרחי של האי פוקט, המשקיף על ים אנדמן, הריץ-קרלטון, פוקט יציע לאורחים נוף מרהיב ונופי ים. המלון נמצא במרחק קצר מהעיר העתיקה של פוקט, עם השווקים התוססים שלה, המסעדות, החנויות והארכיטקטורה הסינית-פורטוגזית האלגנטית שלה.

"אנו שמחים לחזק את שיתוף הפעולה ארוך הטווח שלנו עם Asset World Corporation כדי למתג ולמצב מחדש את הנכס הקיים שלנו עם החתימה", אמר ראג'יב מנון, נשיא אסיה פסיפיק , ברשת מריוט. "אנו בטוחים שריץ קרלטון פוקט, לאחר פתיחתו, יהיה ממוקם היטב כדי לעמוד בביקוש המוגבר של נסיעות יוקרה, בהתאם למטרה של ממשלת תאילנד למשוך מטיילים לממלכה התאילנדית."

אתר הנופש צפוי לעבור מיתוג מחדש נרחב, שיבטיח שהוא משקף את העיצוב העכשווי והמתקנים המתחשבים שריץ קרלטון ידועה בזכותם.

עם הפתיחה ריץ קרלטון פוקט, יציע 182 חדרי אירוח מסוגננים, סוויטות ווילות פרטיות, החל משטח של 50 מ"ר ועד לשטח של 196 מ"ר. האורחים יוכלו לסעוד ולהתרועע במבחר של שמונה מסעדות, ברים וטרקלינים, להתאמן במרכז הכושר המאובזר היטב, או להתקרר בשלוש בריכות שחייה. התוכניות כוללות גם ספא ​​ייחודי עם שמונה חדרי טיפולים, ג'קוזי, בריכות צלילה, חדרי אדים, סאונה וסלון.

מתכנני הפגישות יוכלו לנצל את היתרון של ארבעה חדרי אירועים עם 544 מ"ר של שטח פנימי, בתוספת אזור של 168 מ"ר לאירועים וחללים אלגנטיים באוויר הפתוח - אידיאליים לאירועים מחוץ לעיר ולחתונות.

צילום: Shutterstockצילום: Shutterstock

"ל-AWC יש אמון רב בתעשיית התיירות של תאילנד, ובשיתוף פעולה עם מריוט כדי להביא את המותג הידוע בעולם ריץ-קרלטון לארץ, שלא רק יחזק את פוקט כיעד תיירות ברמה עולמית, אלא גם ימשיך את פיתוחה של תאילנד כמובילת תיירות בת קיימא עולמית. AWC מחויבת בתוקף למקם את היעד כמוביל בתחום הקיימות, להבטיח שאנו יוצרים ערך אמיתי עבור הסביבה, הקהילות הסובבות, וצמיחה יציבה לטווח ארוך. אנו שואפים לפתח את ריץ קרלטון פוקט בהתאם לתקני הבנייה הירוקה LEED ו-WELL, תוך מתן עדיפות לחיסכון באנרגיה וכלכלה מעגלית בניהול פסולת, ולעזור להניע את תאילנד לעבר הפיכתה ליעד קיימות עולמי. ריץ קרלטון פוקט ימוקם קרוב לעיר העתיקה של האי, יציע לאורחים תרבות עשירה של האזור, במרחק קצר לנמל ממנו יוכלו לנסוע ליעד החוף הפופולרי ביותר של תאילנד.

"ריץ קרלטון פוקט יתווסף לפורטפוליו המגוון של מלונות AWC בפוקט, ויעזור למשוך נסיעות יוקרה וליצור ביקוש לתיירות עסקית (MICE) ברחבי העולם", אמר Wallapa Traisorat, מנכ"ל ונשיא Asset World Corp Public Company Limited.

האי הגדול בתאילנד, פוקט הוא גן עדן טרופי עם שפע של אטרקציות, מחופים חוליים לבנים וים צלול ועד מתקני פנאי ברמה עולמית, מורשת תרבותית עשירה ועוד הרבה יותר. בפוקט, מריוט מפעילה כיום תשעה מלונות בשבעה מותגים, כולל Marriott Hotels, JW Marriott, Renaissance, Le Méridien, Four Points by Sheraton, Courtyard by Marriott ו-The Luxury Collection.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מריוטריץ קרלטון

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: