אא

אייר פראנס מציגה: קולינריה צרפתית במיטבה בשחקים

החברה הצרפתית תשתף פעולה עם שלושה שפים צרפתים מובילים שיציגו את המטבח העילי הצרפתי בטיסותיה. השף אנג'לו מוסה: "גאווה לעבוד עם אייר פראנס ולהזמין את נוסעי המחלקה הראשונה לגלות את הקינוחים שלי״

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

חברת התעופה אייר פראנס תציע בטיסות מפריז ממרץ ועד יוני 2023, סדרה חדשה של מנות יוצאות דופן מהן יוכלו ליהנות נוסעי המחלקה הראשונה - La Première ומחלקת העסקים בטיסות ארוכות טווח.

החברה הצרפתית תשתף פעולה עם שלישיית שפים מאורו קולאגרקו, אנג'לו מוסה ורג'יס מרקון - כדי להציג את המטבח העילי הצרפתי בטיסותיה.

כדי לעצב את התפריטים הללו, עבדו השפים לצד Servair, מובילה עולמית בתחום הקייטרינג בטיסה, כדי ליצור מבחר מנות, תוך התמקדות בתוצרת טרייה, עונתית ומקומית. זאת כחלק מהמחויבות שלה להצעת קייטרינג אחראית יותר, הבשר האדום, העופות, מוצרי החלב והביצים בכל תפריט הם ממוצא צרפתי והדגים שמקורם בדיג בר קיימא. גם מנה צמחונית מוצעת לנוסעים.

מאורו קולגרקו ואנג'לו מוסה במחלקה הראשונה -La Première

לראשונה, החברה הפקידה את המנות בתפריט המחלקה הראשונה בידי מאורו קולגרקו, שף בעל שלושה כוכבי מישלן ושגריר רצון טוב של אונסק"ו. הוא הגיע עם שמונה מנות טעימות שייחשפו בהדרגה ממרץ עד יוני ונוצרו על ידי בחירת תוצרת עונתית בלבד.

"קיבלתי את ההשראה ליצור את המאכלים האלה מהאזור שלנו בדרום צרפת, הרי האלפים מאריטימס. יש מגוון שלם של מרכיבים מהים, ההרים, פירות ההדר והלימונים המפורסמים של מנטון. הייתי רוצה שנוסעים במחלקה הראשונה יוכלו לגלות כל מוצר וההיסטוריה שלו כך שהארוחה שלהם תהיה רגע אמיתי של הנאה קולינרית מתמשך", אמר מאורו קולגרקו.

צילום: יחצ אייר פראנסצילום: יחצ אייר פראנס

מבחינת קינוחים, זו גם הפעם הראשונה שאנג'לו מוסה השף הקונדיטור הטוב בעולם, מביא טאץ' אלגנטי ומתוק לתפריטים במחלקה הראשונה הראויה למסעדות הטובות ביותר. לסדרה זו חתם השף על מבחר של 4 קינוחים בהם נפגשים איזון, עדינות והרמוניה של טעמים.

"זה מקור עצום לגאווה לעבוד עם אייר פראנס ולהזמין את נוסעי המחלקה הראשונה לגלות את הקינוחים שלי. עבורי, אייר פראנס מגלמת מצוינות צרפתית, בדיוק כמו המקצוע שלי", הוסיף אנג'לו מוסה.

צילום: יחצ אייר פראנסצילום: יחצ אייר פראנס

צילום: יחצ אייר פראנסצילום: יחצ אייר פראנס

רג'יס מרקון במחלקת עסקים

במחלקת העסקים, רג'יס מרקון, השף בעל כוכבי מישלן מציע סדרה חדשה של מנות מעודנות. הטבע תמיד נתן השראה לשף הזה השואב את השראתו מאזורי הארדש והאוברן של צרפת כדי ליצור מנות ייחודיות עבור החברה. הוא חתום על מבחר של שמונה מנות גורמה שייחשפו בהדרגה לחוויית אוכל צרפתית משובחת בשמיים.

"מטבח יכול להיות יפה רק כשהוא קרוב לטבע. זה הרגש שהייתי רוצה לשדר לנוסעי אייר פראנס", הוסיף רג'יס מרקון.

צילום: יחצ אייר פראנסצילום: יחצ אייר פראנס

צילום: יחצ אייר פראנסצילום: יחצ אייר פראנס

במאבקה בבזבוז מזון, אייר פראנס מציעה ללקוחות העסקיים את האפשרות לבחור מראש את המנה החמה שלהם עד 24 שעות לפני הנסיעה. שירות זה משלב ערבות לבחירת הלקוח וצריכה רציונלית יותר.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אייר פראנסאייר פראנס ק.ל.מאייר פראנס KLM

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: